TIISTAI-INSPIRAATIOTA

Tiistai-inspiraatio Avec Mari.png

 

PICS PINTEREST, STYLERAIN, INSTAGRAM

 

°  Nahka

°  Valkoinen denim

° Paitikset

° Matkustelu

 

 

 

 

 

Matkustelu on parasta mitä tiedän. Jokin pidennetty viikonloppu jossain kivassa kaupungissa sopisi tähän kevääseen kuin nenä päähän, sillä tänä kevään ei enempää lomaa heru. Kevään tavoitteena on myös päästä sellaiseen kuntoon, että ihmisten ilmoille kehtaa vetäistä valkoiset farkut jalkaan. Kokovalkoinen on kova juttu tänä keväänä ja sehän kuulostaa minusta oikein kivalta, sillä vaatekaapissani sitä valkoista riittää. Denimin rinnalla myös nahka kiehtoo edelleen kovasti -Kotiutinkin garderobiini viikonloppuna ihanat uudet ”nahka”shortsit, joista voisin yrittää napata kuvaa in action piakkoin. Sellaista tähän tiistaihin!

Ihanaa ja inspiroivaa iltaa,

M.

Tuesday inspiration…

Puheenaiheet Matkat Ajattelin tänään

MAANANTAIMOTTO: TIETOINEN VALINTA

bulsshit.jpg

 

Oi  voi, haluaisin kirjoittaa Teille ummet ja lammet siitä, mitä ylläoleva ajatus tarkoittaa henkilökohtaisesti minulle. Mutta en vain saa ajatustuksiani jäsenneltyä oikein.

Niinpä tyydyn vain toteamaan, että hyvää sisään, bullshitti ulos.

Voimme joka päivä itse valita luemmeko lehdestä huonot vai hyvät uutiset, suljemmeko korvamme asioilta, jotka eivät meille kuulu vai kiinnitämmekö energiaamme niihin, käännämmekö katseemme aurinkoon kun se paistaa vai jäämmekö vellomaan varjoon.

Minä valitsen tietoisesti toisin. Käytän aikani mielummin haaveista hekumoiden, positiivisuuteen keskittyen ja päivän kerrallaan eläen, kuin negatiivisessa uutisvirrassa velloen, huolta huomisesta kantaen ja muiden asioista marmattaen. 

Joillakin ulospäin näyttäytyvä välinpitämättömyys voi siis olla täysin tietoinen valinta. Minulle ”lapsellisen” positiivinen asenteeni on tietoinen valinta, jonka jälkeen voin nukkua yöni hyvin. 

Aurinkoa ja positiivista mieltä! Ihania kommentteja olette jättäneet edelleen!

M.

 

Motto for this Monday!

 

Hyvinvointi Mieli Syvällistä