BLACK & WHITE



Eräänä päivänä mustavalkoisissa. Noista Vilan nahkahousuista on tullut kyllä aivan lempparit! Ovat puoliksi jerseytä, joten todella mukavat päällä. Tällä menolla ehtivät varmaan kulua puhki ennen kesää.
M.
Last week ootd.



Eräänä päivänä mustavalkoisissa. Noista Vilan nahkahousuista on tullut kyllä aivan lempparit! Ovat puoliksi jerseytä, joten todella mukavat päällä. Tällä menolla ehtivät varmaan kulua puhki ennen kesää.
M.
Last week ootd.

Mitäs pidätte? Suunnitelin näitä alun alkaen olohuoneeseen, mutta päätyivätkin makkariin. Ihanaa raikkautta ja väriä talven keskelle!
M.
You can never have too many pillows at home..