LOKAKUU

Lokakuu.png

 

Lokakuu oli kaikessa kurjuudessaan hyvä kuukausi. Flunssa painoi meitäkin, mutta saimme nauttia myös arjen ja vapaa-ajan ihanista hetkistä. Lokakuun parhaimmistoa oli ehdottomasti upeat ulkoilusäät, uudet reseptit ja ihanat dinnerit ystävien ja perheen kanssa. Työmatkojen vastapainoksi myös kotona tapahtui paljon (esim.tämä, tämä ja tämä). Lokakuussa tein myös pientä yhteistyötä erään lehden kanssa, kävin ensimmäistä kertaa hot joogassa, löysin täydellisen maton keittiöön ja muistelin hääpäivämme tunnelmia tätä kirjoittaessani. Kaikessa lämmössään lokakuu sai kuitenkin haaveilemaan myös lomasta ja auringosta, ja varasimmekin muutaman reissun, joita odotan jo todella innolla! Ah. Marraskuu olethan yhtä mahtava ja lempeä kuin lokakuu?

M.

In october…

Suhteet Oma elämä Mieli

SUNDAY MORNING

SUNDAY MORNING.jpg

SUNDAY MORNING2.jpg

SUNDAY MORNING3.jpg

 

Meillä tulee lunta ja aamu on juuri tällainen hento ja sininen, niin kuin kuvat antavat ymmärtää. Mutta ei mulla muuta, kuin hyvää huomenta! Palaan vielä myöhemmin lokakuun parhailla paloilla.

M.

Ps. Uusin addiktioni on aamukahvin sijaan maito ja kunnon maitokaakao (!) 😀

 

Sunday morning vibes: Blue and snowy morning.

Suhteet Sisustus Oma elämä Mieli