KIITOLLISENA KESKIVIIKKONA

Voi tätä ilon määrää, kun nilkka kestää ja iltalenkille saa lähteä raikkaaseen ilmaan! Pieniä, mutta ah niin isoja iloja. Oletteko muuten huomanneet, että syksy on tosi kaunista (ja ehkä parasta) aikaa ulkoiluun? Aamut ovat sumuisia, auringonlaskut punaisia ja ilma syksyisen kirpeä. Aurinko kuitenkin jaksaa paistaa vielä kauniisti.Sumuinen maisema.png

Sellaisia ajatuksia keskiviikoon. Kiitollisna täällä siis. Toivottavasti teilläkin on ollut kaunis keskiviikko?

M.

Wednesday full of gratitude: Running first time in a month! Ankle seems to be healing yay and this autumn seems to be so beautiful!

Suhteet Oma elämä Mieli

LIGHT TRENCH IN LIGHT SHADES

Oi voi viikko hurahti hurjaa vauhtia ja tuli otettua samalla pikku blogiloma työreissujen ja viikonloppureissun lomassa. Täällä kuitenkin ollaan taas ja tässä sunnuntain rentoa dinnerasua. Vuorettomalla trenssillä on pärjännyt toistaiseksi vielä hyvin -kunhan alle pukee paksumman puseron ja kietoo kaulaan muhkean huivin. Muhkeita neuleita ja huiveja onkin tullut varastoitua taas syksyn tullen vaatekaappeihin. Laadukkaat neuleet ja huivit ei onneksi vanhene koskaan!

Light trench.png

Light trench2.png

Light trench3.png

TRENCH COAT BIK BOK, SCARF TIGER OF SWEDEN, KNIT BENETTON, PANTS VILA, HEELS ALDO, BAG MICHAEL KORS

 

Kaunista tiistaita, kuullaan pian!

M.

Ps. Tykkäisittekö Cocoliinin ihanasta 7 päivää 7 asua kaltaisesta postauksesta?

 

Been busy but here I am again with my light trench outfit. Works still on warm autumn days. I just love the sunshine!

Muoti Oma elämä Päivän tyyli