TIISTAI-INSPIRAATIO

 

Tiistai inspiraatio.png

° Paisley & pellavalakanat

° Bleiserit

° Pussukat

° Viherkasvit

 

Syksy saapuu ja sohvan nurkkaan tai vällyjen väliin käpertyminen houkuttaa yhä enemmän. Kuppi kuumaa ja kynttilät palamaan, ja se on siinä. H&M Homen pellavalakanat ovat tällä hetkellä silkkaa parhautta. Mutta tällaiset kuviolliset kiinnostaisivat myös, paisleykuosi eritoten. Tietäisikö joku mistä moiset voisi löytää? Pitkät takit ja bleiserit kiinnostavat myös tällä hetkellä -Mitä enemmän pituutta sen parempi. Ihanaa, kun markkinoille on myös tullut ns. sisätakkeja. Kepeitä versioita, jotka toimivat myös syyskoleuden lisäksi myös sisäpukeutumisessa. Töihin sopivien käsilaukkujen rinnalle houkuttaisi hankkia jokin vähän rennompi yksilö. Nuo kuvan kassit olisivat juuri täydelliset. Näkisin itseni myös vallan hyvin kyseinen kassi kainalossa laahustamassa sateisena syysiltana joogatunnille. Syksyn harmauden rinnalle huomaan hamuamani lehtivihreää. Kesäkasvit alkavat olla parvekkeella jo finito, joten sisälle olisi kiva löytää jotain vihreää ja raikasta syysiltojen iloksi. Ehdotuksia helppohoitoisista viherkamuista otetaan vastaan!

PICS PINTEREST/STYLERAIN

Ihanaa ja inspiroivaa tiistaita,

M.

Tuesday inspiration…

Muoti Ajattelin tänään Päivän tyyli Trendit

POSITIIVINEN MIELI, POSITIIVINEN ELÄMÄ

image.jpgMuutamat, jotka eivät tunne minua läheisemmin, saattavat pitää minua teennäisen tekopirteänä. He eivät kuitenkaan tiedä, että optimistiluonteeni on ollut koetuksella ja olen käynyt elämässäni läpi melko pitkän matkan taistelun, jonka seurauksena olen tietoisesti valinnut tämän joidenkin mielestä ”kyseenalaisen” tavan tarkastella elämää. Vastoinkäymisten jälkeen, elämä näyttäytyi eritavalla kuin ennen ja valittaminen ja negatiivisten asioiden vatvominen tuntui silkalta energian hukalta.  Positiivisuus ja optimismi voi siis olla joillekin valinta, valittamisen sijaan.

Minulle positiivinen ajattelu ja asioista innostuminen on elämän kantava voima. Kun löysin elämänilon, myös elämässä alkoi tapahtua. Uskonkin vahvasti, että voimme itse valita joka päivä miten asioihin suhtaudumme ja miltä kantilta elämää katsomme, ja sen mukaan elämämme muotoutuu. Minä tarkastelen elämää mielummin siltä kantilta, että lasi on pikemminkin puoliksi täynnä kuin puolityhjä. Tituleeratkoon tämän näkökulman elämään jotkut sitten yltiöpositivismiksi tai teennäisyydeksi. Minulle elämä vain on näin katsellen ainakin monin verroin mukavampaa. Huonoja päiviä, heikkoja hetkiä ja epäonnistumisia mahtuu toki myös minunkin arkeeni, mutta niissäkin piilee useimmiten jonkinlainen positiivinen voima, jos vain haluan sen nähdä.

Positiivista viikkoa!

M.

Ps. Olisi kiva kuulla, miltä kantilta te katsotte elämää?

Positive mind, positive life…

Suhteet Oma elämä Mieli Ajattelin tänään