VALKOISESSA T-PAIDASSA ILLALLISELLE?

black and white outfit.png

black and white outfit3.png

black and white outfitt2.png

 

Hyvääää huomenta Lily! Tässä eilisen illallisasu: Simppeli valkoinen t-paita kynähameen ja korkojen kanssa. Mitäs tuumaatte, toimiiko teidän mielestä? Mun mielestä arkiset jutut toimii ihan hyvin vähän paremmissakin merkeissä, jos asu on muuten siisti ja chic.

 

M.

White tee can be worn for a dinner as well if you ask me. This is how I did it yesterday. What do you think?

Muoti Ostokset Päivän tyyli Trendit

KESÄN KUNNIAKSI

Tässä aamukahvin siemailun lomassa tulin pohtineeksi, että jahka julkaisisin kesän kunniaksi myös muutamia juttuja täällä Lilyn puolella. Nyt kun olisi aikaa. Toivottavasti vanhat ja uudet löydätte mukaan inspiroitumaan kanssani kesästä?

 

SLOW MORNING1.png

SLOW MORNING3.png

 

Kaunista tiistaita,

M.

 

In the honor of the summer (and more time) Avecmari is back on track on the Lily as well.

Hyvinvointi Mieli Ajattelin tänään Syvällistä