HOME SWEET HOME

hki.jpg

HELSINKI VIEW FROM THE SUNDAY WALK

Kotona taas! Olipa kerrassaan i-ha-na viikonloppu. Jännä juttu mitä kaupunki voi tehdä ihmismielelle. Isomman kaupungin ihmisvilinää, ystäviä ympärillä ja olo on kuin uudesti syntyneellä. Oli aivan ihanaa ottaa pieni irtiotto arjesta ja vain humputella menemään koko viikonloppu ja tavata ystäviä ja perhettä.

Me asutaan tällä hetkellä pienessä kaupungissa ja suurin osa ystävistämme muualla. Se on vähän harmillista, mutta tuleepahan ainakin reissattua? Toivottavasti joku päivä meillä olisi kuitenkin myös täällä jonkinlainen sosiaalinen verkosto. Tai sitten se kakkoskoti Etelä-Suomesta ystäviä läheltä. Se olisi täydellistä välillä töidenkin puolesta. Toiset haluaa kesämökin, me haluttaisiin kaupunkikoti heh.

Mutta toivottavasti teilläkin on ollut oikein mukava ja rentouttava viikonloppu? Huomenna se on uusi viikko taas, nautitaan siitä!

M.

What a nice weekend in Helsinki meeting friends and family and just taking it easy. I really miss living in a big city…

Suhteet Sisustus Oma elämä

16/11/2013

image.jpg

Pikahei Helsingistä! Täällä ollaan aika hymy herkässä. Ollaan nautittu kaupungista kuin lomalaiset konsanaan. Shoppailtu, syöty ja shoppailtu, ja taas olisi kiire illalliselle heh. Palataan taas!

Hyvää iltaa ❤️

M.

Muoti Oma elämä Päivän tyyli