MAANANTAIMOTTO WEEK 44

Eli kone kiinni tällä erää ja yhdess iltalenkille!
Ihanaa viikon alkua. Muistakaa tehdä arjessakin niitä asioita, jotka tekevät onnelliseksi!
M.
Monday’s motto week 44. Evening jogging is my today’s happiness. Catch u later!

Eli kone kiinni tällä erää ja yhdess iltalenkille!
Ihanaa viikon alkua. Muistakaa tehdä arjessakin niitä asioita, jotka tekevät onnelliseksi!
M.
Monday’s motto week 44. Evening jogging is my today’s happiness. Catch u later!
Eiliset illallisvieraat toivat mukanaan ihanan (!) alkuruoan. Porkka-inkivääri-korianteri-keiton!

Raikas uutuus sen ainaisen bataattikeiton rinnalle. Inkivääri toi tulisuutta sopivasti, pähkinät roiskuivat kivasti hampaissa ja korianteri loi viimeisen silauksen. Nam. Tätä täytyy ehdottomasti testata kotona myös omin voimin. Tänään selvittiin sunnuntailounaasta vielä eilisen jämillä.
Miltä teidän viikonloppu on maistunut?
M.
Tasted delicious carrot-ginger-coriander soup yesterday. Gotta try our selves as well!