Työpaikkailmoitus ja siihen vastaaminen: Case Asiakaspalvelija ja tapahtumajärjestäjä

Hain tuossa kuukausi takaperin mielenkiintoisen oloista asiakaspalvelija ja tapahtumajärjestäjän työtä. Mielestäni oma kokemukseni ja osaamiseni vastasi hyvin haettavan työntekijän ominaisuuksia. En kuitenkaan päässyt edes haastatteluun. Joten nyt analyysihattu päähän ja analysoimaan miksi näin kävi. Alla on työpaikkailmoitus ja sen alle liitän hakemukseni ja CV:n.

Työpaikan kuvaus
Haemme iloista ja asiakaslähtöistä osaajaa, joka viihtyy nopearytmisessä ja monipuolisessa työssä, nauttii työskentelystä ihmisten kanssa ja haluaa olla mukana luomassa elämyksellisiä ja xxx-yrityksen arvoja tukevia asiakaskokemuksia. Tarjoamme ainutlaatuisen työympäristön merkityksellisen työn parissa!

Olet käytännöllinen ja ratkaisuhakuinen moniosaaja ja suhtaudut työhösi reippaalla ja innostuneella asenteella. Sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja ryhmätyötaidot, asiakaslähtöinen asenne ja itsenäinen työote. Työnkuva on monipuolinen ja päivät vaihtelevia. Työtehtäviisi kuuluu mm. asiakaspalvelu- ja tukitehtävät lipunmyynnissä ja alueella, tarjouspyyntöjen- ja ryhmävarausten käsittely sekä asiakastapahtumien, yleisöohjelman ja tapahtumien järjestämiseen liittyvät käytännön tehtävät sekä suunnitteluun osallistuminen. Työvuoroja on maanantaista sunnuntaihin ja työajat vaihtelevat klo 7-22 välillä.

Työpisteesi sijaitsevat alueella lipunmyynnissä ja toimistolla. Tapahtumapäivinä vuorottelet lipunmyynnissä, liikut alueella ohjeistamassa ja varmistamassa järjestelyjen onnistumisen, tarvittaessa olet ohjelmapisteellä asiakkaiden kanssa. Oleellista on, että langat pysyvät käsissäsi kiireestä ja odottamattomista tilanteista huolimatta. Teet päivittäin yhteistyötä laajan työkaverijoukon ja eri alojen asiantuntijoiden sekä sidosryhmien ja asiakkaiden kanssa.

Työtehtäviisi kuuluu
• Lipunmyynti ja asiakaspalvelu
• Ryhmävarausten ja tarjouspyyntöjen käsittely
• Asiakkaiden tilaisuuksiin ja tapahtumiin liittyvien järjestelyjen hoitaminen
• Osallistuminen tapahtumien ja yleisöohjelman suunnitteluun
• Osallistuminen markkinointiin
• Yleisötapahtumien järjestelyjen hoitaminen
• Tapahtumatarvikkeiden hallinta ja hankinta
• Tapahtumakumppanisuhteiden hoitaminen

Edellytämme sinulta
• Vähintään 18 vuoden ikää
• Hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista osaamista
• Asiakaspalvelutilanteissa tarvittavaa englannin kielen taitoa
• Kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
• Kokemusta tapahtumajärjestelyistä
• Kokemusta toimisto-ohjelmistojen käytöstä (esim. Microsoft Office)
• Tehtäviin soveltuvaa koulutusta (esim. tapahtumatuottaja, kulttuurituottaja, tradenomi)
• Asiakaslähtöisyyttä ja itsenäistä työskentelyotetta
• Ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä omaksua uusia asioita nopeasti
• Valmiutta toimia nopearytmisessä työssä

clip_image002.jpg

clip_image004.png

Nyt kun luin tuon oman hakemukseni, joka mielestäni oli hyvä, ja kertoi, miten monipuolinen työntekijä olen, huomaan, että sehän ei juurikaan vastannut asetettuihin edellytyksiin. Hah, olipas silmiä avaavaa. Oletteko te muut käyneet läpi työpaikkailmoituksia omia hakemuksianne jälkikäteen? Ja hei, palautetta hakemuksesta ja CV:stä saa antaa.

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *