Nettifeministin vastine koomikko Iikka Kivelle

Koomikko Iikka Kivi kirjoitti toissapäivänä pitkän tekstin niin kutsutusta nettifeminismistä. “Feminismillä on jo monien ihmisten mielissä todella negatiivinen kuva. Ja mitä ikävämmin nettifeministit käyttäytyvät keskustelukumppaneitaan kohtaan, sitä negatiivisemmaksi kuva muodostuu”, Kivi kirjoittaa.   Kivi nostaa statuksessaan nettifeminismin isoimmaksi ongelmaksi ankaran kielenkäytön. Been there, done that: Siitä ei ole kovinkaan montaa vuotta kun olin yksi niistä … Jatka artikkelin Nettifeministin vastine koomikko Iikka Kivelle lukemista