Orange & Browns

PA020017.JPG

PA020019.JPG

PA020010.JPG

Mä oon todella inspiroitunut tällä hetkellä. Aamun paras hetki on se, kun istahdan meikkipöydän äärelle ja tartun meikkeisuteihin. Tänään näen pitkästä aikaa mun rakkaan, joten halusin tehdä niinsanotun ”turvameikin”, jonka tiesin sopivan mulle ja näyttävän hyvältä. Ruskeat sävyt onnistuu aina. Lisäsin kuitenkin vielä oranssia tuomaan vähän lisää lämpöä lookiin. Huulille päätyi tän hetken lempparihuulipunan, joka on ruskea. I know right? Niin ne meikkitrendit muuttuu ja ruskea huulipunakin näyttää omasta mielestä kivalta. Testasin muuten ekan kerran tätä huulipunaa viime syksynä, enkä silloin lämmennyt tälle. 

 

PRODUCTS

SKIN
Stila One Step Illuminate Primer
Zuii Makeuppowder in Creme
Face Sculptor in Cool Pink*
Mac Mineralize Skinfinish in Soft & Gentle
Zuii Shimmering Powder in Peach

EYES
UDPP
NYX Jumbo Eyepencil in Dark Brown
Kryolan Matt Sudan
Morphe Individual Eyeshadows in Spice & Honey Baked & Lustrous
Zuii Eyebrow Definer in Taupe*
Essence Get Big Lashes Mascara
 

LIPS
Clarins Rouge in Chestnut brown*

Kauneus Iho Meikki

VICHY DERMABLEND REVIEW

P9300008.JPG

P9300009.JPG

P9300010.JPG

Siskon yökyläilyllä on muitakin hyviä puolia kuin se, ettei tarvitse herätä yksin. Saattaa nimittäin olla, että vastikään meikkaamiseen hurahtanut sisko (ja sen isosisko, vapise contour kit!) on ostanut kiinnostavia tuotteita, joita se kantaa meikkipussissaan. Tällä kertaa ei tarvinnut kyllä edes kysyä, kun sisko itse ehdotti, että voisin kokeilla nyt vihdoin sitä Vichyn Dermablendiä. Yes please!

P9300004.JPG

Dermablendin Camo Confessions mainokset on ihan mahtavia. Koskettavia, vakuuttavia ja erilaisia. Kattokaa vaikka ite, jos ette usko.

Kokeilemani sävy on NUDE 25, mikä näytti tosi tummalta, mutta upposi mun ihoon kyllä tosi hyvin. Meikkivoiteen koostumus on aika hoitavan tuntuinen, ja se jättää heleän pinnan. Mä jostain syystä odotin mattaista tuotetta, mutta ehkä pieni heleys näyttää luonnollisemmalta. Veikkaan, että tää tuote sopii myös kuivalle iholle. Oma ihoni on tällä hetkellä melko rasvainen sekaiho, mutta pintakuivuuttakin löytyy yhä enemmän talvea kohti mentäessä.

Oikein toimiva tuote kaiken kaikkiaan mun mielestä. Tosi hyvä pigmentti ja peitti kyllä mun punoittavat kohdat ja näpyt kivasti. Meikki pysyi kasvoilla koko päivän (kiitos myös pohjustuksen), mutta rupesi kyllä kiiltelemään aika lailla. Ei kuitenkaan mitään, mitä puuteripaperit eivät korjaisi.

Ootteko kokeilleet Vichyn Dermablend tuotteita? Mua houkuttelee vielä niiden peitevoide, siinä on eniten pigmenttiä. Vois olla aika tehokas silmän alla.

 

P.S. En tiedä miksi ja miten mun tukka on ORANSSI??

P9300014.JPG

 

PRODUCTS

SKIN
Sensai Smoothing Water Makeup Base
Vichy Dermablend in Nude 25
IsaDora FaceScultor in Cool Pink*
Flormar Baked Blush in Shimmer Pink

BROWS & EYES
Zuii Eyebropw Definer in Taupe*
Jane Iredale PureBrow in Blonde
Zuii Eye Pencil in Black
Essence Get  Big Lashes Mascara

LIPS
IsaDora Matte Lipstick in Red Carpet
 

Kauneus Iho Meikki Testit