#arki

lokl.jpg

 

Kesän jälkeen viikonloput tuntui olevan loputtoman kaukana, ja odotin niitä aina kovasti. Sunnuntaina iski sunnuntaiahdistus ja viikonloppu tuntui kovin lyhyeltä. *  Nyt hetken arkeen tottuneena se alkaa jo rullailla kivasti ja viikonloppukin tuntuu ihan sopivan pitkältä.

Muistan taas pitäväni arjesta. Siitä peruselämästä, johon kuuluu velvollisuuksia, jotka on oikeastaan kivoja. Herätyskello herättää viitenä päivänä viikossa, jotta on jotain odotettavaa viikonlopulle. Ystävistä ja rakkaasta saa erityisen paljon lohtua, kun silmäpussit ovat kaksinkertaiset tai bussissa iskee akuutti ketutus. Toki maanantaina saattaa tavarat lennellä vähän enemmän käsistä kuin yleensä, mut sittenpähän sillekin voi nauraa. 

Tähän sellainen syvä, seesteinen huokaus.

Tänäänkin oli oikein hyvä maanantai. 

 

 

* Sunnuntaiahdistuksen Top 3 helpottajat: 1.) Suklaa 2.) Vertaistuki 3.) Margaritakannu

Suhteet Oma elämä

LASHES ON POINT

Haluan alkuun mainita, että tästä postauksesta ei oltu sovittu Pinjan kanssa, vaan halusin itse tyytyväisenä asiakkaana kertoa teille tästä. Maksoin ripseni itse, pienellä kaverialennuksella.

IMG-20150909-WA0004.jpg

IMG-20150909-WA0010 (1).jpg

Mulla oli todella pitkä tauko ripsistä, mutta nyt tässä puolisen vuotta ripsikuumeesta poteneena istahdin taas Pinjan käsittelyyn. Halusin tällä kertaa kokeilla D-kaarevuutta. Pituuksina on 9 ja 11. Otin taas volyymit, kun ne ovat niin paljon pehmeämmät ja kevyemmät kuin klassiset. Näiden tekoon kului Pinjalta kaksi tuntia. Nyt kun olen itse alkanut tehdä ripsiä, en voi käsittää miten joku saa niin lyhyessä ajassa tälläistä aikaan!

Oon ihan älyttömän tyytyväinen näihin. Nää on täydelliset. Niin siististi kauniissa rivissä. Huomaan kyllä, että Pinja on kehittynyt kans ihan älyttömästi näiden tekemisessä! Todellakin yks parhaimmista ripsiteknikoista stadissa.

IMG-20150909-WA0013.jpg

Ennen. Mun ripset on aika hyvässä kunnossa ja pituuttakin on tullut kivasti Revitalashin ansiosta. Mulle kans oli tehty ripsipermanentti, jonka ansiosta D-kaarikin istui aika kivasti ripseen. Ripsipermanentti on loistava vaihtoehto niille, joille ei jostain syystä ripset sovi, tai jotka haluavat päästä edullisemmalla. Ripsipermis on Pinjalla tarjouksena syyskuun 49€.

6tag_100915-082942.jpg

Woke up like this! Kiitos rakas ystävä 

 

Tmi Pinja Pennanen / Flow 21 / 09-5862272 / Lapinlahdenkatu 21 B 00180 Helsinki 

Kauneus Meikki Testit