Blank space

DSC05076.JPG

DSC05079.JPG

DSC05080.JPG

DSC05081.JPG

DSC05082.JPG

kuvasta puuttuu: Rimmel Glam’eyes Liquid Eyeliner / Zuii Volume Mascara / Urban Decay Primer Potion

DSC05083.JPG

Peili / Makeupmirror.com

Tänään on ollut parempi päivä, kuin sellainen, josta en tänne kirjoita.  Aloitin aamuni lenkillä, joka kiemurteli kumpulan ja pasilan välimaastossa. Ihmettelin samaan aikaan vallitsevaa upeaa luontoa sekä isoja teitä ja stadia. Lenkin loppupäässä otin kuulokkeet pois korvistani ja tunsin itseni hölmöksi: tuo metsässä vallitseva konsertti oli jotain paljon herättävämpää. Rakastun hiljalleen syvemmin uusiin hoodeihini. Paljon on vielä tutkittavaa, ja uusia teitä kävellessä on vähän sellainen olo, kuin ulkomailla seikkaillessa.

Kuvissa vilahtaa uusi meikkipisteeni. On aina ihanan virkistävää palata meikkien luokse pienen tauon jälkeen. Muuttohommissa kun ei hirveesti kiinnosta muu kuin kämpän saaminen kuntoon. Heitin muuten roskiin tuon Lumenen paletin, se on niin murusina, että aiheuttaa turhaa sotkua joka kerta sitä käyttäessä. On muuten aika vanhakin. Ostoslistalla siis vihreää ja sinistä värikästä luomiväriä. On muuten yllättävän vaikeaa luopua kosmetiikasta – ainoana motiivina toimii vanhan korvaaminen uudella, hah.

Ulkona on selvästi jo toukokuu, melkein kesäkin. Lämmintä ja ihanaa viikkoa teille! Mä aion tehdä lisää tutkimusmatkoja lenkkireiteille ja lukea kemiaa ahkerasti.

Kauneus Oma elämä Meikki Ajattelin tänään

Edullisempi kuivashampoo vaaleatukkaiselle

DSC05038.JPG

Talkki on ihan ehdoton pelastus ja helpotus kylppärin kaapissa. Blondeille se sopii kuivashampooksi poistamaan rasvaisuutta päänahasta ja kesällä se toimii deodoranttina niskassa tai taipeissa, kun on oikein hiki. Talivuotoiselle iholle se sopii myös puuteriksi kasvoille.

Koen, että tää rasvoittaa vähemmän päänahkaa, kuin kuivashampoo. Monesti mulla muutenkin hiusmömmöjämät päässä rupeaa kutiamaan ja tukka tuntuu likaiselta – tää on siinäkin mielessä parempi vaihtoehto mulle.

Talkki on ylipäätään noin sata kertaa riittoisampaa kuin kuivashampoo, ja aina kun multa loppuu kuivashampoo, on tätä vielä reilusti purkissa. Tykkään kans tän kevyestä tuoksusta.

DSC05059.JPGDSC05060.JPG

Puhtaat hiukset on parhautta.

 

Kauneus Hiukset Testit