FAVOURITES & Arkimeikin pohja

 

Otin tossa yks päivä meikatessani niin sanottuja vaihekuvia ja ajattelinkin nyt esitellä mun tän hetken kovassa käytössä olevia tuotteita. 
Samalla näätte vähän mistä mun arkimeikki koostuu.

DSC04976.JPG

RVB on ihan uus merkki mulle. Sain itse asiassa kutsun heidän lanseeraustilaisuuteen, mutta jouduin jättämään sen välistä flunssan takia. Että harmitti! Onneksi sain kuitenkin postissa pari juttua heiltä testiin. Tää meikinpohjustaja on ihan huippua. Antaa tosi sileän, tasaisen ja kestävän pohjan meikille. Voisin verrata tätä jopa Clarinsin luottopohjustajaani, tosin tää on voidemaisempaa ja tässä on vahvempi, ruusuinen tuoksu. Tän ovh. on 40€.

DSC04981.JPG

Pohjustajan jälkeen peitän tummat silmänaluset. IsaDoran Light Touch Concealerin oon todennut edulliseksi ja toimivaksi tuotteeksi. Tää on sopivan kevyt, eikä jämähdä kuivaksi silmänympärysiholle, niinkuin jotkut tuotteet mulla tekevät. Mulla on sävy Blonde Beige.DSC04982.JPG

Vaikka en laittais luomiväriä, pohjustan yleensä luomet kuitenkin. Ohuen ihon läpi näkyy helposti verisuonet läpi, joten myös liikkuva luomi on kiva saada tasaiseksi. Urban Decayn Primer Potion (Original) on ihan parasta. Siinä on kevyt beige sävy, joka tasoittaa luomen ihon hyvin.

DSC04988.JPG

Seuraavaksi lisään koko kasvojen alueelle meikin. Tällä hetkellä kovassa käytössä on BB-voiteiden sijaan meikkipuuteri. Tilasin kesää ajatellen aavistuksen tummemman sävyn Zuiilta. Sävy on Creme, ja tää on ehkä jopa parempi mulle kuin Ivory. Zuiin meikkipuuteri levittyy tasaisesti ja näyttää luonnolliselta, joten se on helppo sutaista iholle kiireessäkin.

DSC04994.JPG

Seuraavaksi varjostan ja korostan kasvoja IsaDoran Face Sculptorilla. Tää on ollut jokapäiväisessä käytössä sen saamisesta asti! Ruskeaa bronzeria tulee poskiluun alle, leukarajaan ja ohimoille. Highlightia sipaisen poskipäille, amorinkaarelle, nenänvarteen ja otsan keskikohtaan. 

DSC04995.JPG

Poskipunan valitsen yleensä erikseen, vaikka sekin olisi tuosta Face Sculptorista löytynyt. Edelleenkin Zuiin hohdepuuterit on ihan lemppareita. Tää sävy on Peach, ja sopii mun mielestä kesään ihanasti.

Tän jälkeen ehdoton juttu mulle on vielä kulmien meikkaus! Otin siitäkin vaihekuvia, joten palaillaan asiaan toisessa postauksessa. Unohdin ottaa lopputuloksesta kuvia, joten tässä peura ajovaloissa -kuva puolikkaasta naamasta. Miten voin olla niin hajamielinen? Palataan siihenkin myöhemmin.

DSC05014.JPG

 

Ihanaa viikonloppua tyypit! 

Kauneus Iho Meikki Testit

Throwback: HHM ’14

14210339750_63e9ee311f_o.jpg

Tulevana viikonloppuna käynnistyy taas maratonkausi, kun Helsinki City Run valtaa kadut. Nyt onkin hyvä hetki muistella omaa juoksukokemusta viime vuodelta, Helsinki Half Marathonia. Kyseinen tapahtuma järjestettiin ekaa kertaa, ja sen kyllä huomas joissain kohdin.

Ensinnäkin, reitti oli aika haastava. Ylämäkiä oli kohtuullisen paljon, ja tälläisellä taviksella hyppi sykkeet katossa tasasin väliajoin. Maisemien osilta reitti oli ihanan vaihteleva. Oli metsää, peltoa, merta ja kaupunkia. 

Vesipisteet oli yks kompastuskivi kans, ensimmäiset vesipisteet oli aivan tukossa, ja pahimmillaan me itse jouduttiin hakemaan mukin kanssa vettä kanisterista. Tää oli mun mielestä aika älytöntä, kun kuitenkin oli maksanut tuosta muuten ilmaisesta harrastuksesta sen viiskyt euroa.

Lopussa kuitenkin kiitos seisoi. Maalissa odotti painava mitali, palautusjuomia ja -patukoita ja tietty ihanat läheiset. Mies passitti tosin mun kalpean naamani istumaan ja juomaan, oli sen verran heikko happi. Mun aika oli 2:23:57, mikä on ihan hyvä ensikertalaiselle. Pyrin juoksemaan oman jaksamisen ja tahtini mukaan, mikä tarkotti sitä, että juoksin käytännössä yksin. Otin sen kuitenkin haasteena itselle.

Parasta tässä oli itsensä haastamisen lisäks ensivalmistelut, jotka pakotti hyvässä ja pahassa kehittämään omaa juoksutekniikkaa ja kuntoa. Treenattiin yhdessä miehen kanssa, ja tuli kyllä juostua melkein kyllästymiseen asti.

Oon tyytyväinen, et tein tän, mutta ei kyllä toiste tarvitse. Nyt on ihana nauttia juoksusta ilman aikarajaa tai pakkokilometrejä! Ja aina voi palata tähän muistoon, tähän fiilikseen. Me ollaan voittajia!

10455252_10152504897244308_2366801105340950632_n (1).jpg

Juoksinko puolimaratonin? Kyllä. Onneksi olkoon!

Hyvinvointi Liikunta Ajattelin tänään