Through these hazel eyes

DSC04906.JPG

Kokeilin tossa kuukauden ajan elämää ruskeasilmäisenä. Tai siis.. käytin kuukauden ajan ehkä kaksi kertaa viikossa ruskeita piilareita.  Sain alennuskupongin Instruun, jonka inspiroittamana ajattelin kokeilla värillisiä piilareita. Mun vahvuuksilla piilareita ei tehdä, joten nää oli siis ihan ilman vahvuuksia.

Värilliset piilarit tuovat uusia ulottuvuuksia peilin lisäksi – tatadaa – meikkaamiseen! Ruskeat silmät ovat tummemmat, joten ne kestävät vahvemman meikin jotenkin näyttäen silti.. luonnolliselta?

Tämäkin meikki näyttää omassa silmässä paljon rajummalta. Tässä esimerkkilinkki samantyylisestä meikistä ”omassa” silmässä.

DSC04913.JPG

DSC04914.JPG

 

Mitä enemmän käytin piilareita, sitä tutummalta peilikuva näytti. Varsinkin, kun muistutan ruskeasilmäisenä enemmän kahta isosiskoani (ja isääni) – ei ihme, että silmissä oli jotain tuttua.

Tämä piilarikokeilu aiheutti myös ärsyttävän lapsellisia kysymyksiä muilta ruskeasilmäisiltä: ”Eiks ooki kivaa, ku on ruskeet silmät? Mietiksä sitä ikinä?” ”Joo, joka päivä…” Ja lisäksi erityistä tiirailua tuntemattomienkin ihmisten sielun peileihin. Kaikista jännimmät silmät on mun mielestä sellaset, jotka on muuten yksväriset, mutta niissä on esim. ruskeita pilkkuja. Vai onko sittenkään? Avomiehellä on myös ihanat silmät, ihan siniset. Hukuin niihin jo aikoja sitten.

Silmät on jänniä. Tilaan varmasti jatkossa vielä erivärisiä linssejä kokeiluun! Instrun linsseihin luotan, mutta onko teillä kokemuksia muista merkeistä?

Niin, ja kokeilun yhteenvetona haluan vielä sanoa, että kaikista parhaimmat silmät mulle on kuitenkin mun omanväriset. Ne on ehkä tavalliset, mutta tyttö niiden takana on kaikkea muuta ku tylsä.

Kauneus Oma elämä Meikki Testit

Calvin Klein Underwear

Tänään on ollut ihana päivä. Aamu alkoi koko kodin kuurauksella oikeastaan heti sängystä noustua, ilman kahvia tai kunnon aamupalaa – mutta helpottui sitten siitä. Kävin Kampin Flowssa taas Pinjan luona. Tehtiin toisillemme pedikyyrit ihanilla keväisillä lakkauksilla. Haettiin urakan jälkeen lounasta salaattibaarista (mun valinnat osui nappiin, Pinjan ei ihan – tiedättehän sen valinnanvaikeuden siinä buffalla?) ja nautiskeltiin ne ulkona. Hetken aikaa paleltiin siinä tuulessa, mut sit siirryttiin sisätiloihin.. Suomen kesä vastaan me yks nolla.

Mun oli tarkoitus sen jälkeen katsoa lahjaa avokille, mut jotenkin löysin lisäks kaikkea muutakin.. Eksyttiin vahingossa Kampin Calvin Kleinin alusvaatekauppaan. Tää oli ensimmäinen visiittini liikkeessä ja oon kyllä todella tyytyväinen. Asiakaspalvelu oli todella ystävällistä ja ammattitaitoista – ei silti ärsyttävän yliampuvaa. Oon kokenut vaikeeksi löytää istuvia (tai oikeankokoisia) rintaliivejä, mutta tuolta istui melkein jokanen malli ku nakutettu! Tiedoksi siis naisille, joilla on siro ympärysmitta, mutta pyöreähkömpi kuppikoko – kokeilkaapa calvineita. Kolmet rintsikat jäi sydämeen, kahdet oli pakko kotiuttaa. Onneks nää on sijoitus. Tukevat ja laadukkaat rintsikat on tärkeet, mikäli haluaa rinnuksen pysyvän rinnuksella. Lisäksi nää on ihan tajuttoman pehmeetä, silkkistä materiaalia. Niiiin miellyttävät että. Oli kyllä hyvä reissu. 

Taitaa koitua vielä kohtaloksi tuo liike. 

DSC04950.JPG

DSC04954.JPG

DSC04955.JPG

Ja kyllähän sieltä löytyi paras mahdollinen lahjakin parhaalle mahdolliselle miehelle. Tuolla se istuu tyytyväisenä uudessa pyjamassaan nytkin.

DSC04948.JPG

Muoti Oma elämä Trendit