Rimmel Provocalips uutuudet!

DSC04705.JPG

Oon niin innoissani näistä. Oon ihan koukussa näihin. Hehkutan näitä jokaiselle naispuoliselle ystävälle (ja vähän myös avomiehelle, joka ei valitettavasti jaa tätä hurmiota) ja tungen testattavaksi näitä työkavereiden huulille. Hoi tulevat morsiamet! Hoi huulipunien suurkuluttajat! Hoi kaikki te, jotka olette valmiita kokeilemaan tahraamatonta ja pysyvää huulipunaa!

Maaliskuun hypetyksessä on blogin kautta testiin saatu uutuus Rimmeliltä: Provocalips huulilakka, joka tarjoaa herkullisen sävyvalikoiman lisäksi kuudentoistatunnin kestävyyttä. Mulla on monta syytä olla innoissaan tästä tuotteesta – suurimpana ehkä se, että se toteuttaa lupauksensa, mutta pari muutakin. Ensinnäkin, tuotteen ulkonäkö on ihana. Sellainen, jonka haluaa esille. Itselläni ne ovat levällään hyllyllä, jotta voin ihastella niitä useammin. Toisekseen, niissä on todella peittävä ja hyvä pigmentti.

Taisin jo täällä ja täällä kehaista Rimmelin tasonnostoa, mutta kehaisenpa uudelleen. Mahtavaa, että näinkin edulliselta merkiltä tulee uusia innovatiivisia ja toimivia tuotteita.

Provocalipseihin kuuluu kaksi osaa: toisessa päässä on intensiivinen väri, joka levitetään kuiville huulille ja annetaan kuivahtaa. Tarvittaessa tuotetta voi hieman kerrostaa – itse tein näin ainakin vaaleiden värien kohdalla. Värin kuivumisen jälkeen lisätään toisesta päästä tuotetta ihana kiilto, joka tuo vielä värin kauniisti esille. Kiiltoa voit lisätä päivän mittaan värin päälle, mutta itse en kokenut tarvetta sille. Tykkäsin väreistä mattaisinakin.DSC04675.JPG

Levitä tuote puhtaille, täysin kuiville huulille. Innostus käsinkosketeltavaa?

DSC04691.JPG

110 Dare To Pink –  Tyttömäinen valeanpunainen nude.

DSC04692.JPGDSC04679.JPG

700 Skinny Dipping – ihana nude kultaisella vivahteella.

DSC04685.JPG

200 I’ll Call You – Upea vadelmainen sävy, joka sopii  monelle.

DSC04704.JPG

Itsellä puna pysyy täydellisenä huulilla poistoon saakka. Se kestää työpäivän juomiset ja syömiset kulumatta. Oon joka kerta juodessani hämilläni, kun mukiin ei jääkään punanjälkiä – siitähän on tullut töissä melkeinpä tavaramerkki, heh.

Huom! Kulumista voi kuitenkin tapahtua syödessä todella rasvaista ruokaa, vaikkapa kiinalaista tai herkkupastaa. Eli ihan mitä tahansa öljyisiä ruokia se ei kestä.

Kuivahuulisille pysyvyys voi myös olla ongelma, mikäli on tottunut lisäilemään huulirasvaa päivän mittaan. Tuote ei kestänyt ainakaan siskolla huulirasvan läträämistä päälle. Tähän voi auttaa tietysti kiillon lisääminen päivällä, mikä tuo hieman kosteutta. Itsellä ei tämän kanssa ollut tarvetta huulirasvalle, enkä kokenut huulien kuivumista, vaikka huulilakka oli kaksitoista tuntiakin päällä. Uskon, että puna myös suojaa huulia kuivumiselta, sen verran pitävän muurin se huulille luo.

Poistosta sen verran, että itse en saanut siitä muulla kuin silmämeikinpoistoaineella pois. Mulla on joku cilsin silmämeikinpoistoaine, millä muutenkin aina välillä poistan huulipunat.

DSC04727.JPG

Provocalipseihin kuuluu kolme nudempaa ja kolme räväkämpää punaa. Tässä kaikki sävyt. Vasemmalta oikealle: 700 Skinny Dipping / 110 Dare To Pink / 200 I’ll Call You / 310 Little Minx / 500 Kiss Me You Fool / 550 Play With Fire 

WP_20150228_012.jpg

Minä ja kymmenen tuntia huulilla pysynyt 500 Kiss Me You Fool. No Kidding. 

   

Täältä* voit ostaa näitä! (eleven.fi)

*Affiliate-linkki, jonka ostoista saan pienen komission. 🙂

 

 

P.S. Ilman kiiltoa tää tuote kestää pussailua. Mies ei vieläkään usko mua, eikä anna mun pussailla sitä punaisilla huulilla, mutta te varmasti uskotte, että, siitä EI jää punaista jälkeä poskeen. Niin kestävä se on.

 

 

 

 

 

Kauneus Meikki Testit

PATYKAN tehokaksikko kylppärissä

DSC04293.JPG

Olin pari kuukautta sitten Jolien järjestämässä hyvinvointi-illassa, josta sain mukaani Patykan tuotteita. Kiinnostus luonnonkosmetiikkaan(kin) on suuri, joten oli ihana vihdoin päästä vähän testailemaan.

Patyka houkuttelee ainakin allekirjoittanutta kaikin tavoin: ylellinen, hienostunut, innovatiivinen ja tietysti ympäristöystävällinen brändi on hiottu upeaksi pakkausten yksityiskohtia myöten. Sarja on ranskalainen ja kuvastaa Pariisia: sen kauneutta ja upeita inspiroivia naisia. Parilla sanalla sanoen: naisellinen & laadukas.

Patyka Absolis sopii kaikille, ja Patyka Bioliftin on yli 25-vuotiaille.

DSC04289.JPG

Pakkauksen avaaminen on jo itsessään elämys, mutta myös varsinainen tuote on kaunis. Sellainen, jonka haluaa esille kylpyhuoneessa. Olen nyt käyttänyt tätä mandariinisuihkusaippuaa about puoleen väliin asti, ja voin todeta, että se on paras suihkusaippua mitä olen ikinä käyttänyt. Kaihoisasti olen katsonut kylpyhuoneessa hupenevaa purkkia ja miettinyt: Voinko käyttää tätä suihkusaippuaa lopun elämääni? 32 euroa suihkusaippuasta tuntuu paljolta tavallisen kolmen euron sijaan.

Suihkugeelin koostumus on hieman öljyinen, kevyesti vaahtoava ja miellyttävä. Iho tulee tällä puhtaaksi, ja tuntuu kosteutetulta ja freesiltä suihkun jälkeen. Mandariinin tuoksu on raíkas, ja sopii myös miehelle. Korostan tätä vielä: tavallisesti kaikkeen kosmetiikkaan epäilevästi suhtautuva mieheni piti tästä tuotteesta! Ja käyttää sitä myös. (Täytyy siis pohtia tuotteen jatkoa yhdessä budjettia laatiessa.)

Jos panostat johonkin suihkugeeliin, osta tämä. Tämä on myös hyvä lahjaidea! Pakko suositella.DSC04294.JPG

Patykan Body Oil. Jälleen kerran purkki on ihastuttava. Yksinkertainen ja kaunis. Öljyn annostelu on helppoa suuttimesta – olettaen että tähtäät oikeaan kohtaan. (Hehheh been there done that.)

Öljy tuoksuu metsäiselle, mutta ei häiritsevällä tavalla. Tuoksu on oikeastaan ihana ja rentouttava, eikä jää kovin kauaksi aikaa iholle imeydyttyään. Öljy imeytyikin ainakin omaan ihooni mainiosti, ja on loistava kuiville kohdille (kyynärpäät, polvet, käsivarret).

Puhdasta luonnontuotetta on mukava sivellä puhtaalle iholle suihkun jälkeen. Varsinkin kun tietää minkä palveluksen iholleen tekee! Öljyt rauhoittavat, ravitsevat ja uudistavat ihoa, ja myös hillitsevät tulehdusta. Olen siis turvallisin mielin laittanut tätä välillä myös selän iholle, joka kärsii yhä näpyistä.

Linkki tuotteeseen on tässä, ja hinta öjylle on 42 euroa. Kuulostaa paljolta, mutta tämä on todella todella riittoisaa, ja oma purkkini on viikottaisesta käytöstä riippumatta lähes täysi.

Oon vakuuttunut. Ootko sä? Ootko kokeillut Patykaa tai luonnonkosmetiikkaa? Kommenttiboksi on auki.

Kauneus Iho Meikki Testit