Fuller lips with highlight & contour

flt.jpg

Oon viime aikoina törmännyt erilaisiin huulitutoriaaleihin, joissa luvataan muhkeammat huulet. Perinteiset keinot ovat tietysti huulen rajan yli värittäminen tai botox, mutta halusin tuoda esille vielä tavan, jolla huuliin ei käytännössä kosketa ollenkaan, mutta niiden olemassaoloa korostetaan varjojen ja valojen avulla. Just enhancing what mama gave me.

Luvassa siis yksinkertainen ohje. Teen nykyään tämän rutiinin hyvin usein, osana meikkipohjan korostuksia ja varjostuksia.

fullerlipss.JPG

Ennen toimenpiteitä. 

fullerlipssss.JPG

PRODUCTS:  IsaDora Face Sculptor Cool Pink*/ Zuii Concealer in Fair* / Urban Decay Naked Lovechild lipgloss

fullerlipsss.jpg

Varjostus. Varjostus tulee amorinkaaren yläpuolella olevaan kuoppaan, sekä aivan alahuulen alapuolelle. Häivytä kevyesti varjot.

fullerlipst.JPG

Korostus. Seuraavaksi käytin Zuiin vaaleaa concealerkynää korostamaan huulten reunoja sekä amorinkaarta. Levitä ja häivytä.

fullerlipsttt.JPG

Korostus/Kirkastus. Lisäsin vielä hohtavaa highlightia IsaDoran Face Sculptor paletista samoihin kohtiin, joihin laitoin concealeria.

fullerlips5.JPG

Vaaleat värit korostavat huulten kokoa, joten lisää lopuksi vaaleaa huulikiiltoa. Luonnollisemman/ei niin kiiltävän lopputuloksen saat vaikkapa sävytetyllä huulirasvalla.

DSC04398.JPG

Tadaa! Meneekö kokeiluun?

Kauneus Meikki Testit

Illan aamuajatuksia

WP_20150121_011.jpg

 

Aamut on hyviä.

Aamun ensimmäinen ilo on se, ettei tarvitse herätä yksin viideltä. Toinen uniolento murahtaa vieressä ja heittää herätyskellon käteen.

Miehen aivot toimivat aamulla hieman nopeammin kuin omani, joten ensimmäiseksi hän kertoo unensa. Se on hölmö ja outo, eikä vain siksi, että kello on viisi ja nukuttaa. Mun unta en voinut kertoa, kun sanat eivät oikein muotoutuneet vielä ja sitä paitsi ”se oli niin seikkailu-uni ettei sitä voi selittää”.

Aamusta voi löytää muitakin iloja, jos nyt en mainitse sitä kaikkein todennäköisintä iloa, no sitä kahvia. (Ai, tuli mainittua. Tänään join muuten crema e gustoa – se on hyvää.) Tänään se ilo oli meikkipaletti – aivoihin kun oli syntynyt päätös jostain värikkäästä. Kello viideltä turkoosi luomiväri tuntui hyvältä idealta ja tartuin siihen tylsän laitan-jotain-huulipunaa-ja-näytän-skarpilta -kombon sijaan.

Automatkalla kuuluu radio ja uutiset. Voidaan vuorotellen miehen kanssa avautua siitä, mikä kenenkin äänessä ärsyttää. Aamulla korva on aika tarkka näissä jutuissa. Ihan paras aamuääni on Obamalla, maanantaiaamuisin se rauhoittaa kivasti. Kokeilkaa. Ei ne sanat, vaan se ääni. Ei kai sillä mitään kovin tärkeää asiaa ollutkaan.. 

Huomenna on taas aikainen herätys, mutta se ei haittaa. Aion tosin turvautua siihen huulipunaan, ja nauttia kahvini tuijottaen aamunsekaisin silmin onnellisena seinää. Siinäkin on ilonsa. 

Eikö?

WP_20150121_013.jpg

 

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään Höpsöä