Light pink and grey

DSC04247.JPG

Sateinen harmaa päivä, joten luomille valikoitui harmaita sävyjä tyttömäisen vaaleanpunaisen kanssa. Tämänkin työmeikin kanssa käytän laseja, joten otin ne kuviin mukaan.

Että mua ärsyttää, että annan ton sään vaikuttaa mun ilmeeseen. Koskahan tohon harmauteen, pimeyteen ja sateeseen tottuu näin niinku suomalaisena? Eiks tän pitäs olla jo ihan peruskauraa? Höh. Lupaan hymyillä tänään enemmän kuin normaalisti, ihan vaan potkiakseni tota masentavaa säätä turpaan. Haastan teidätkin mukaan.

Ja tänäänkin on vaikka mitä aihetta olla kiitollinen! On se, että ihana poikaystävä keittää kahvin aamuksi valmiiksi, se, että ei oo kiire mihinkään ja voi katsoa elokuvan vaikka heti aamusta. Elämä on tällästä välillä. Onneks mulla on ihan kivannäköset kumpparit, nähtävästi kun saan pitää niitä jalassa läpi viikon.

DSC04243.JPG

DSC04244.JPG

PRODUCTS
Stila Illuminate primer / Zuii Makeuppowder in Ivory / IsaDora Face Sculptor in Cool Pink* / MaxFactor Undereye Concealer in Fair / Zuii Eyebrow Definer in Taupe* /

UDPP / Zuii Romance palette* / Zuii Bombshell Duo palette* / Zuii Eyeliner pencil in Black / MaxFactor Masterpiece Mascara / IsaDora Flashing Volume mascara* / Urban Decay Naked lipgloss in Lovechild /

 

 

Muoti Meikki Päivän tyyli

Thank U Eddie Vol. 2

Mulla oli maanantaina ihana päivä. Vapaapäivä. Heräsin suht ajoissa treenaamaan, jonka jälkeen katsoin leffan ja söin rauhassa aamupalaa.

Edellinen lause vielä uusiksi rehellisesti: en meinannut millään päästä ylös sängystä, mutta pakotin itseni treenaamaan kotona (tämä oli jo kompromissi, koska tarkoitus oli lähteä salille). Vedin Melissa Benderin treenin siellä täällä lipsuen, koska kunto ei yksinkertaisesti riittänyt, haukoin henkeä ja pidättelin laattaa. Tämän jälkeen pakotin itseni syömään ja harhautin oksennusrefleksiä leffalla. 

Haha, kumpi kuulostaa romanttisemmalta? No, loppujen lopuksi oli kuitenkin sitten voittajafiilis.

jj.jpg

Ihanaa maanantaissa oli myös kauan odotettu kampaajakäynti. Ikään kuin valmistujaislahjana itselleni. Pohdin pitkään minne menisin, mitä tekisin ja mikä on budjetti – pitkän tukan lisällä. Päädyin samaan kampaajaan, jolla kävin viimeksi kolme vuotta sitten – Eddie Coiffeur. Onneksi päätin näin, oli nimittäin miellyttävä kampaajakäynti, joka hurahti leffoista ja elämästä puhuessa. Ja lopputuloksesta tuli ihana, vaikken suoraan sanottuna tiennyt itsekään mitä edes halusin.

Hiuksista tuli hieman tummemmat blondit, tuhkan sävyillä. Kaupan päälle sain vielä listan elämää mullistavista elokuvista, jotka on pakko nähdä.

Perfect!

WP_20150112_005.jpg

Eddie Coiffeur / Puh. 044 2072575 / http://www.eddiecoiffeur.com

 

 

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään