Absolutely me

DSC03773.JPG

Escadan tuoksut on makeita, karkkisia ja suosittuja. Eikä ihme, koska ne on ihania. Mun lemppari Escada on Absolutely me. Ei varmaan yllätä, että se tuoksuu vaniljalta, vadelmalta ja macaronleivoksilta. Omistin hajuvedenkin aikoinaan, mutta se kummasti loppui nopeasti käytössä. Nopeasti loppuneet tuotteethan kertoo siitä, että niitä tulee oikeesti käytettyä = ne on oikeesti hyviä. Siksi esittelenkin teille mun loppuneen vartalovoiteen – Absolutely me tuubissa.

Miksi maksaa enemmän tavallisesta vartalovoiteesta? No, koska se

..on riittoisa.
..tuoksuu sun lempihajuvedelle.
..tuo vähän luksusta rasvaushetkeen.
..imeytyy nopeasti.
..kosteuttaa tehokkaasti.
..jättää kevyen iltaan ja yöhön sopivan tuoksun iholle.

Tämä yksilö oli itse asiassa lahja parhaalta ystävältäni (kiitos! Tunnet mut selvästi hyvin), mutta vakuutti mut hajuvesien vartalotuotteista. Nehän on ihan loistava keksintö.

Ps. Joulupukki, jos luet tätä: Lahjapakkaus tästä kyseisestä tuoksusta + voiteesta vois olla aika ihana tälle tytölle.

Kauneus Iho Testit

TGIF / hello

Mulla on ihana perjantaifiilis. Musta tuntuu, että kaikki on mahdollista. 

WP_20141017_006.jpg

Työviikko, aamuviikko, on pulkassa. Yllättävän pirteä olo kello viiden herätyksen huomioon ottaen. Tänään työpäivän jälkeen kiersin vielä I love me-messutkin. Tollaiset ruuhkaiset ja hetkiset paikat ei ole ehkä ihan se mun juttu, mutta sitäkin ihannemalta tuntuu istahtaa nyt kotona alas ja rauhoittua. Viettää kokonainen rakkausviikonloppu.

Messuilla oli vaikka mitä jännää ja kivaa, mutta tällä kertaa budjetti ei venynyt kuin yhteen ostokseen, jota en paljasta vielä. Eniten messuilla mua kiinnosti tietenkin myös ihana Zuii, ja jäinkin pisteelle hetkeksi rupattelemaan. Olisi tehnyt mieli ostaakin vaikka mitä, mutta hankin eilen silmälasit joten piti pysyä budjetissa. 

Ai hankin mitkä? Joo. Silmälasit. Mut ne oikeestaan sopii mulle, ja on ihan hienot. Eikä mun tartte käyttää niitä aina, vaan tarkassa työssä ja – no – duunissa. Saan lasit käteen parin viikon kuluttua.. Aika jännää. Silmälasilliset ihmiset, kuinka nopeasti laseihin tottuu? Jotain omia kokemuksia ja vertaistukea ois kiva kuulla.

WP_20141014_001.jpg

 

Aivot lyö tällä hetkellä periaatteessa tyhjää ja toisaalta käy ylikierroksilla. Hirveesti olis kerrottavaa! Oon oppinut ripsipermanentin, ripsienpidennykset ja uusia hoitoja, tykkään mun työstä, näin Martinan salilla, oon testannut Konjac-spongea ja tykästynyt Arganöljyyn, mulla on maailman parhaat työkaverit ja mahtava edullinen meikkivoidevinkki teille.

WP_20141011_001.jpg

Siinä ne tärkeimmät varmaan tulikin..

Palaillaan kunhan saan hengähdettyä!

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään