Coffee Table Jazz

 

FOOD.JPG

Koska on sunnuntai, olo on seesteinen, kropassa on treeniväsymystä ja toisella puolen pöytää hymyilee ihana tyyppi – laitan teille tähän kuvan mun lempivälipalasta ja tekstiä siitä, kun ei oikein ole asiaa, mutta kirjaimia ilmestyy ruudulle silti.

Kuvasta pakko mainita: äidin leipomat sämpylät, vegaaninen juusto (tästä käytiin aikoinaan kuulkaas keskustelua, nykyäänhän nautin maitotuotteitakin) ja Pirkan paprika-cashewtahna. Parasta.

Tällä hetkellä istun toimistossa töitä tekevän miehen kanssa. Koska en ole ollut toimistossa koskaan töissä, mulle tää ympäristö on hirmu inspiroiva ja jännä. Tuolitkin on pehmustetut ja mukavat. Tunnen oloni ihan professional bloggariksi. Kahvikonekin täältä löytyy, valitsin sunnuntain kunniaksi (ketä mä huijaan) kaakaokahvin.

Ideana oli, että saisin täällä kirjoitettua muutamaa tekstiä, jotka on ollut aivojen takaosassa jo jonkin aikaa hautumassa. Niiden pariin siis.

P.S. Äiti, jos luet tätä niin kuuntele Spotifysta Paolo Nutinia ja Leonard Cohenia. Tykkäät varmasti! Ja kaikille muillekin suosittelen. Mutta erityisesti äitille. Toivottavasti Spotifyn käyttö sujuu nykyään helpommin. Ja vielä: Voitko leipoa meille sämpylöitä?

Kulttuuri Musiikki Ajattelin tänään Höpsöä

A hint of green

DSC03710.JPG

DSC03711.JPG

DSC03692.JPG

PRODUCTS (eyes)

Urban Decay Primer Potion / Sleek Arabian Nights palette (Scheherazade’s tale, Gold souk, Sultan’s Garden, Hocus Pocus ja 1001 Nights), Rimmel Glam’eyes liquid eyeliner, Guerlain eyebrow pencil in Blonde

 

Murr kun kamera ei tehnyt yhteistyötä kanssani tänään. Tuli edes jonkunlaisia kuvia meikistä.. pelotti vähän ottaa vihreitä sävyjä siveltimeen, mutta mustan kanssa tästä tuli oikeestaan aika kiva. Tälle yölle on luvattu myrskyä joten tälläinen supertumma meikki sopii tähän päivään oikein mainiosti.
Ihanaa perjantaita sinulle! 

Kauneus Hiukset Meikki