Ensimmäinen kiinteyttävä tuotteeni

WP_20140828_003.jpg

.. vaatii kyllä jo ihan blogipostauksenkin. Naureskelin itsekseni kun katselin vessan kaapin sisältöä ja tuotteiden keskellä seisoi tämä pieni tuubi. Kiinteyttävä silmänympärysvoide. Noh, tulihan tässä jo kaksikymmentä täyteen. Periaatteessa varsinainen tarve kiinteyttäville tuotteille tulee vasta noin viiden vuoden kuluttua, mutta silmänympärysiholle tämä ei mielestäni ole ollenkaan liikaa. Herkkä ja ohut iho silmien ympärillä joutuu paljolle koetukselle meikin, auringon ja silmien liikkeiden takia.

Tämä kyseinen tuubi on aika paksua tavaraa, mikä on mun mielestä hyvä juttu, ainakin yökäytössä. Aamuisin kaipaan ehkä raikasta ja kevyttä geeliä. Ja sellainen on itse asiassa ostolistalla, koska vasta tänään tarkistin sisältääkö tämä voide öljyä, ja totta kai se sisältää, heti toisena vaikuttavana aineena. Hups! Pidennysten kanssa ei saisi käyttää öljyä sisältäviä tuotteita, koska ne voivat heikentää liimaa. Anteeksi ripset ja Pinja! Myönnän, etten oo ehkä halunnut  tarkistaa tätä aikaisemmin, koska tää voide on niin ihanan täyteläinen. Jatkossa pääsee tosin käyttöön vain silmänympärysihon reunoilla, kaukana ripsistä.

Kauneus Iho Testit

Ikävä

Eilen iski Amsterdam-ikävä.

Muistelen ensimmäistä reissuani sinne. Jännitti ihan kamalasti ja katselin ahdistuneena ohi ja lähes päälle kiitäviä polkupyöriä. Tarkkailin ihmisiä, ovatko he ystävällisiä? Katsovatko ne pahalla tälläistä uteliasta turistia? Vuokrakotiin kiivettiin todella jyrkkiä ja kapeita portaita. (Silti myöhemmin ihmettelin ääneen katonrajassa olevia koukkuja, duh.)

Tuo kaunis kaupunki on myös ihanien ystävien, joihin pääsin tutustumaan miehen kautta, asuinkaupunki. Heidän seurassaan viihtyy aina. Lapsetkin tulevat aina nauraen halaamaan, ihan kuin ei olisi poissa ollutkaan. Viime visiitillä olimme päässeet perille niin myöhään, että pikkuiset olivat jo nukkumassa. Vanhemman lapsen silmät olivat hämmentyneet aamuvarhain kun ne löysivät omani vierashuoneesta.

Amsterdamissa voi seikkailla kaduilla, mutta silti varmaan jokaisesta kahvilasta saa maailman parasta ruokaa. Lähikauppa on pieni, mutta leivoksissa on silti valinnanvaraa. Ratikalla pääsee helposti melkein minne vaan ja kuljen sillä niin kuin vanha tekijä (en oikeasti, ja pitää muistaa leimata kortti myös ulos mennessä, hassua).

Maailma on ihmeellinen paikka. Mulla on vielä miljoona nähtävää!

WP_20140126_001.jpg

Tässä kuvassa poseeraan mun lempipyjamassa onnellisena, hassuna ja rentoutuneena.

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään