Freeman Facial Anti-Stress Mask

DSC02768.JPG

Mä rakastan naamioita. Musta on ihana laittaa kasvoille tuotetta (naamion tapauksessa yleensä vielä reilu kerros) ja antaa sen tehdä taikojaan rauhassa. Naamion vaikutusajan ja pesun jälkeen fiilistelen vielä kasvoja peilistä. Niin freesit! Niin puhtaat! Niin kuulaat! Kaiken lisäksi iho vastaanottaa hoitovoiteetkin paremmin.

Oon suunnannut jo useamman vuoden ajan tavarataloissa Freemanin-hyllylle, sillä se on edullinen, mutta laadukas merkki, ja sillä on hyvä naamio/kuorintavalikoima. Nyt jälkikäteen voin itse asiassa myöntää, että tuotteet on päätynyt koriin ihan vaan sen hinnan takia.. mutta onneksi tuotteet ovat olleet myös hyviä, heh.

Tuubien ulkoasut ovat aika värikkäitä ja huomiotaherättäviä, joten jos tykkää kylppärissä yksinkertaisemmista luksusta henkivistä tuotteista, jätä suosiolla ostamatta. Tai oikeastaan anna mahdollisuus, koska esimerkiksi tämä uusin naamioni on aivan ihana! Ja mä kyllä tykkään purkin ulkoasustakin. Simpukat on kivoja.

Ostin tämän Amsterdamista aikoinaan, kun entinen puhdistava naamio oli loppumassa. Naamio on savipohjainen ja lisäksi sisältää vielä merisuolaa. Tuotteen luvataan olevan ”Anti-Stress”, mikä sinänsä saattaa kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta. Sillä viitataan kuitenkin tuotteen aromaterapeuttisiin tuoksuihin, laventeliin ja bergamottiin. 

Hauskinta tässä tuotteessa on sen väri – smurffinsininen. Ei ihan aikuismaisin naamio, mitä on tullut kokeiltua. Sinänsä värin lisääminen ainesosiin on ehkä turhaa, mutta ainakin oma ihoni on tykännyt naamiosta joka tapauksessa! 

 

Kauneus Iho Testit

Battlestation dreaming

DSC02831.JPG

Se, että omistaa paljon meikkejä on sekä siunaus, että kirous. Ja okei, tää määrä ei ole vielä suuri, mutta kasvaa toivottavasti koko ajan hahah! Olisi kiva saada kaikki nätisti jotenkin samaan paikkaan esille, mutta kuitenkin jotenkin käytännöllisesti.. Amazonista tilattu muovinen säilytyslokerikko (?) on ihana ja käytännöllinen, mutta liian pieni. Suuri osa puuterimaisista tuotteista lepää tällä hetkellä pahvisella tarjottimella, joka on muuten askartelija-siskon käsialaa. (Psst! Teetkö meille keittiöön sopivan desingnin kans? Meillä ei oo tarjottimia..) Ja loput tuotteista ovat sekaisin pienessä korissa.

DSC02832.JPG

Havaittavissa on muuten ehkä pientä merkkiuskollisuutta, heh.

DSC02834.JPG

Ostoslistalla on nyt siis lisää muovisia lokerikkoja. Oon miettinyt IKEAN klassista godmorgonia, tai sitten jotain muuta, vaikkapa amazonista tai ebaysta. Onko teillä vinkkejä? Saa vinkata.

img22o.jpg

Ihana kuva täältä.

Niin, ja jos syvennytään tähän meikkisäilytysunelmaan syvemmin, niin oikeasti tahtoisin kunnon Battlestationin, upealla valkoisella pöydällä ja suurella peilillä varustettuna ♥ Tällä hetkellähän meikkini ovat kaappini uumenissa noissa säilytysjutuissa, jotka sitte nostan pöydälle peilin kera, ja perustan battlestationini siihen.

Ehkä seuraavassa kodissa on tilaa kunnon battlestationille. Ikeassa on esimerkiksi tälläinen, jollaista on tullut kuolailtua muutamaan otteeseen.

Millainen on sinun unelma battlestation? Nyt saa jakaa toiveita ja höpötellä tälle flunssaiselle naiselle piristykseksi!

Kauneus Meikki