FLOW 21 & PINJA

DSC03366.JPG

DSC03377.JPG

 

Mä rakastan ripsiä. Mun mielestä ne on kauniit ja naiselliset, ja ne saa olla näyttävätkin. Ripsistä on tullut vähän niin kuin mun tavaramerkki. Ripsientekijöitä on monia, joten joukosta saattaa olla vaikea löytää hyvä tekijä. Pelottaako kamalat ripsienpilaamiskertomukset tai kaverin yhteenliimaantuneet klimpit? Niin muakin. Siksi en vaihtais mun ripsiteknikkoa keheenkään!

Ripsiäni huoltaa ystäväni Pinja. Hän on juuri aloittanut uudessa liikkeessä nimeltä Flow 21, joka sijaitsee ihan Kampin kupeessa. Kävin ensimmäistä kertaa liikeessä ja rakastuin heti sen valoisuuteen ja pieniin ihaniin sisustuselementteihin. Pinja sopii hyvin ystävällisen henkiökunnan joukkoon.

Pinja tekee tavallisia ripsienpidennyksiä, sekä volyymipidennyksiä.

Volyymiripset ovat uutuus, jossa omaan ripseen liimataan useampi kuitu. Näin ollen ripset ovat myös ohuempia, joten volyymiripset ovat myös pehmeämmät ja luonnollisemmat. Toisaalta volyymeillä voi taikoa todella runsaatkin ripset, ja ne voivat olla vastaus harvaripsisten ongelmaan. Ripset asetetaan viuhkamuodossa kiinni omaan ripseen, joten omissa ripsissä olevia ”aukkoja” voi täyttää niillä.

10476590_10204130193761013_1505106678859506082_o.jpg

Tässä vielä kuva, jossa näkee hyvin tavallisten ja volyymipidennysten eron. Molemmat ripset ovat Pinjan tekemiä.DSC03372.JPG

Pinja tarjoaa ripsien lisäksi muitakin kosmetologipalveluja. Tällä hetkellä hän tarjoaa tutustumistarjouksena asiakkaille: 

 Ihonpuhdistus tai Rentouttava kasvohoito 45 € (norm. 55)
Pedikyyri 40€ (norm. 50)
Ripsienpidennykset 90€ (norm. 100)
Volyymiripsienpidennykset 110€ (norm. 130)
Sokerointi Brasilialainen 60€ (norm. 70)

DSC03343.JPG

DSC03346.JPG

Hoitolan pehmoinen leopardiviltti on tuliainen Pinjan ulkomaanreissulta.

DSC03350.JPGOmat volyymiripset huoltoon tullessa. Laitoimme ripsiin C-kaarevuutta pituuksilla 11 ja 13. En enää vaihtaisi tavallisiin pidennyksiin, volyymit ovat niin ihanan pehmeät!

DSC03351.JPG

Lopputulos oli jälleen täydellinen.

DSC03365.JPG

altAqouowWlR64wd9ZVB54owSks7vNqmBj4BmlpKXuIu-wd.jpg

altAvFH2o2jQhz-WPIq9jxbh_UvfKYTBGKxnEXPHhIpS39l.jpg

DSC03358.JPG

Pinja värjäsi vielä lopuksi kulmani ja siisti ne. Ripsiä laittaessa on kiva huollattaa myös kulmat. Itse ainakin vaaleakarvaisena pidän kulmien värjäämistä ihan ehdottomana kauneudenhoitorituaalina! Tästä pienestä lisäpalvelusta Pinja veloittaa vain kahdeksan euroa, ja koko setistä(silmäripset+kulmat+muotoilu) viisitoista euroa. Edullistakin siis kaiken lisäksi.

Alla kuvat valmiista lookista.  Kiitos tuhannesti Pinja!

DSC03380.JPG

DSC03378.JPG

 

Suosittelen lämpimästi paikkaa kaikille hyvää kosmetologia/ripsiteknikkoa kaipaaville!

Lapinlahdenkatu 21 @ Helsinki

Nettisivut  http://www.flow21.com/
Facebook  https://www.facebook.com/Flow21?fref=ts

DSC03381.JPG

DSC03382.JPG

Yhteistyössä Flow 21 & Pinja.

Kauneus Mieli Meikki Testit

KAKSIKYMMENTÄ

WP_20140814_018.jpg

Tänään täytin kaksikymmentä. Vaikka numerolla ei ole väliä, niin mä nautin syntymäpäivistä. Se on mulle prinsessapäivä. Tekosyitä on monia syödä suklaata, ja synttärit on yks parhaimmista. Varsinkin pyöreät vuodet. 

WP_20140814_020.jpg

Kaksikymmentä. Se on vähän, tai paljon, miten sen nyt ottaa. Mulle se on pieni luku niin pitkälle elämälle. Tuntuu, että ainakin kymmenen vuotta mun elämästä on mennyt pyörremyrskyissä, joten on ihanaa olla tylsä ja paikallaan. Mulle onnellisuutta merkitsee ihan eri asiat, kuin joskus aikaisemmin. Tai ehkä samat asiat, mutta nyt vasta osaan arvostaa niitä. 

WP_20140814_022.jpg

Kirjoitin viime vuonna seurustelevani ihanan miehen kanssa. Tällä hetkellä asun hänen kanssaan. Elämä antaa, kun muistaa hengittää. Lisäksi mun opiskelu- ja työkuviot on selvempiä kuin aikaisemmin ja valmistuminen ja violettireunuksinen lakki häämöttää jo tulevaisuudessa. Ja ihanat ystävät, olette siellä. Kiitos siitä. Myrkylliset ihmiset eivät enää ole osa elämääni.

WP_20140814_028.jpg

Tänään normaalien arkiaskareiden lomassa hemmottelin itseäni hitaalla aamulla ja herkullisella aamupalalla. Puin mekon päälle ja laittauduin pitkän kaavan mukaan, koska illalla juhlitaan ravintolassa hyvällä ruoalla.

WP_20140814_027.jpg

Mä aina kiukuttelen, kun elokuun aikana ihmiset höpöttävät jo syksystä. Mutta jos nyt ollaan realisteja, niin ainakin mun ikkunan takana on syksy.. mutta se ei haittaa. Viininpunaiset huulet ja kalpea iho, olette tervetulleita takaisin! Oon oikeesti innoissani teistä! Hyvää syntymäpäivää!

 

Oh, and in case you were wondering.. Naked 2 on the lids and Revlon Black Cherry on the lips.

Kauneus Meikki Ajattelin tänään