Mitä tänään syötäisiin?

No sepä ei hirveästi vaadi itseltäni mietiskelyä, sillä PT on miettinyt senkin puolestani! Helppoa kuin mikä. Harmillisesti se syöminen jää kuitenkin minulle, samoin kuin treenaaminenkin. Koskahan palveluun kuuluisi myös se, ettei itse tarvitsisi tehdä mitään?

fruity.jpg

Ei vaan, tästä mä tykkään. Helppoa ja arvojeni mukaista. Ruokaohjelma laadittiin sen mukaan mitä tykkään syödä, ei sen mukaan mitä täytyisi syödä. Ruokaohjelman suurin haaste on todellakin ruuan määrä, ja nyt en todellakaan tarkoita sen vähyyttä. Aivan järjetön satsi on päivän aikana ahdettava itseeni, joka ihme kyllä, on tiputtanut painoani nyt tasaisesti koko prokkiksen ajan?! Huomaan kyllä muutokset kehossani jo nyt, vatsaa ei turvota, kroppa palautuu treenistä nopeampaa, nukun erinomaisesti(joka ei todellakaan ole mikään selviö), vatsa toimii, treenit sujuvat paremmin, olo on energisempi ja kokonaisvaltainen fiilis on hyvä.

Mitä sitten syön: 

Maitorahkaa, raejuustoa, kasviksia, hedelmiä, marjoja, munia, kanaa, possua, nautaa, katkarapuja, tattaria, hirssiä ja extrana maustamatonta proteiinijauhetta

Mitä en syö:

Valkoisia viljoja, riisiä enkä perunaa.

Toisinsanoen perus setti:)

Miten syön:

Aamuisin syön yleensä joko valkuaismunakkaan pinaatilla tai maitorahkaa sokerittomalla mehukeitolla ja marjoilla, molemmat pitävät kylläisenä erinomaisesti lounaaseen saakka.

Välipala- aamupäivällä on yleensä banaani tai omena

Lounaaksi- 100-150g lihaa+niin paljo kasviksia ku napa vetää

Välipala- prodejauhetta rasvattoman ja sokerittoman jugun kans, marjoja

Päivällinen- 300g salaattia vaihtuvilla vihanneksilla ja kana/katkarapu+oliiviöljy

Iltapala- purkki raejuustoa, pähkinöitä, hedelmä TAI smoothie (marjoja, tammenlehteä, prodejauhetta)

img_1385.jpg

Ja kaikkiin noihin tottakai on hienosäätönsä juuri mun tarpeitani mukaillen, mutta pääpiirteittäin homma toimii noin. Proteiinia paljon. Pidän erityisesti simppelistä rakenteesta ja siitä, etää on paljon vaihtoehtoja kunhan pääasiat pysyvät vakiona. Huomaan, että olen tuplannut kasvisten ja marjojen syönnin. Myös kaikki napostelu on jäänyt kokonaan pois. Ei ole enää ”mielitekoja” joka on kyllä hämmästyttävää tälläiselle herkuttelijalle. Saan tuossa viikon kuluttua uudestaan fixatun ruokaohjelman, sillä tavoitteena on nipistää reilusti painoa pois ennen..

TULEVAA POLVILEIKKAUSTA! KABOOOM!                                                                         Kyllä, kaikki alkaa alusta kuukauden kuluttua kun tämän sporttimimmin polvi lähtee vaihtoon 🙁 Luvassa siis tulevaisuudessa juttuja kuntoutuksesta kaiken muun tohinan ohessa. Pyrin olemaan positiivinen ja tähtään 2viikon levon jälkeen takaisin salille. PT tsemppasi kovasti, että voinhan treenata keskivartaloa sekä yläkroppaa vaikka jalkatreeni olisikin hetken pois pelistä. 

Tsemppejä otetaan vastaan, olen enemmän kuin romahtamaisillani!

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *