asiakaspalvelua

Viime aikoina on tullut tuhottoman paljon mielipide kirjoituksia siitä kuinka asiakkaat käyttäytyvät ”väärin” tai vaativat vääriä asioita. Miten ihmeessä joku voi olla niin stressaantunut, että bussin pysäytysnapin painaminen päätepysäkin kohdalla saa verenpaineen nousemaan. Ehkä tuo onneton matkustaja on ekaa kertaa kyseisessä bussissa. En minä ainakaan aina tiedä mikä pysäkki on päätepysäkki. Ymmärrän jos tahallinen napilla leikittely suututtaa, mutta harvenmin sitä taitaa tapahtua. Oon tainnut ymmärtää väärin, että asiakaspalvelija on olemassa asiakasta varten eikä asiakas palvelun tarjoajaa varten. Varsinkin näin joulun alla haluaisin, että,jokainen hölläisi sitä pantaa, joka otsalla kiristää. Ainakin itse oon pyrkinyt siihen. Silti mua sapettaa kun joululauluja ei uskalleta enää soittaa kaupassa. Tai ainakaan mä en ole sattunut sellaseen paikkaan törmäämään, jossa soisi varpunen jouluaamuna tai nissen polkka. 

VINKKI VITONEN: Laita pilkottua persimonia pakkaseen, jonka sitten sekoitat jäädyttyään maustamattoman jugurtin sekaan. Halutessa voit vielä makeuttaa seoksen (itse käytän steviaa) ja ei muuta kuin nauttimaan. Persimonin tilalla voi käyttää mitä vaan marjaa tai hedelmää. 

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *