Voihan tablettikansio!

En ole keksinyt mitään syytä hankkia tablettia. Älykäs puhelin kulkee taskussa aina ja läppärikin lähtee mukaan tarvittaessa aika pienin vaivoin. Mitä sillä tabletilla siis tekee? Ilmankin on jo puhelin käteen kiinni kasvanut…

No.

Menin sitten ja voitin tablettikansion ja kuulokkeet. Oikein erikoispainosta erään leffan merkeissä. Mitä tässä kohti tekee järkevä ihminen? Alkaa tietysti kysellä kavereilta, olisiko jollain tarvetta moisille kapistuksille. Eikkustanin eikku sen sijaan ei ole koskaan ollut järkevä loppuun asti, mitä leluihin tulee. (Tekniset härpäkkeet ovat kivoja.) Tabletti ON lelu. Jos sille on jo varusteita, niin kai se pitää itse lelukin hankkia. Ehkä. Mahdollisesti. Ilmankin pärjää todella hyvin. Mutta toisaalta se lelupuoli…

Osaako joku suositella jotain merkkiä ja/tai mallia? Ja onko yleensä mitään järkeä hankkia koko tablettia puhelimen ja läppärin lisäksi?

Puheenaiheet Sisustus Ajattelin tänään

Juureslastut

blogi5.jpg

Äkkiseltään ajatellen punajuurta (jajks!) ja palsternakkaa (tuplajajks!) sisältävät juureslastut eivät voi olla kovin herkkua. Kuinka väärässä ihminen voi olla! Pussi kertoo sisältävänsä luomua lähes kaikessa: auringonkukkaöljy, punajuuri, palsternakka, peruna ja porkkana. Vain suolasta merkintä puuttuu, sitä on 1,5%. Näitä voi ostaa toisenkin kerran, hyvin maistuu. Kumma juttu muuten, ettei näitä kovin tiheään näe kotimaisista aineksista valmistettuna. Tässäkin on perunan (Tanska) lisäksi vain ruotsalaista alkuperää olevia juureksia.

Koti Ruoka ja juoma