Hyvä palvelu, iloinen mieli!

Argh! Mulla on ollut aikamoista kankeutta tässä bloggaamisessa, koska en vaan yksinkertasesti saa ladattua tänne kahta kuvaa kerralla. En tosiaan tiedä mikä on ongelma, riippuuko se vain minun osaamattomuudestani vai onko jokin tekninen häiriö. Olen laittanut asiasta viestiä ylläpidon kanssa ja asiaa korjataan, ihanaa!

Tästä päästäänkin aasin sillalla asiakaspalveluun mikä on minulle aina ollut henkilökohtaisesti tärkeä asia! Olen asioille uskollinen aina kun olen tyytyväinen saamaani palveluun. Esimerkiksi minulla on aina ollut Nokian puhelin, koska olen henkilökotaisesti ollut tyytyväinen Nokian puhelimiin. Olen aina ollut Soneran asiakas, koska saamani asiakaspalvelu on mielestäni ollut todella hyvää. Tulen hyvästä palvelusta iloiseksi, hyvä palvelu piristää aina ja on mielestäni todella tärkeää! Muistan myös mainita hyvästä palvelusta sekä toivottamalla mukavaa päivän jatkoa ja suurin kiitoksin! Minusta pitää myös muistaa mainita hyvin tehdystä työstä, koska liian usein työntekijät saavat kuulla vain negatiivista palautetta työstään, hyvä unohdetaan! Mielestäni se on vain ikävä tosiasia että ihmiset jotka ovat palvelu alalla on heidän osattava olla iloisia myös omina huonoina päivinään. Heidän pitää osata ottaa negatiivista palautetta vastaan ilosella mielellä vaikka kuinka vi*uttaisi…

Haluaisinkin kiittää lilyn ylläpitoa ystävällisestä ja nopeasta palvelusta. Ongelmani otettiin käsittelyyn heti ja minut opastettiin oikeiden ihmisten puheille. Nyt on entistä mukavampi tulla lilyn sivuille kun tietää että täällä kaikista huolehditaan! Kiitos! <3

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *