#nailpolishaholic

IMG_20131231_180015.jpg

Olen uuden vuoden puolella jaksanut jälleen laittaa kynsiä, ja erilaisia yhdistelmiä on tullut taas pitkästä aikaa kokeiltua. Kynnet ovat kuitenkin tallentuneet viime aikoina vain tuonne instagramin puolelle, mutta ajattelin tuoda tännekin pitkästä aikaa vähän kynsijuttuja. Ne kun ovat itselleni aika tärkeä osa päivittäistä ulkomuotoa.

Tein uudenvuodenaattona kivan kokeilun, kun lakkasin viinipunaisten kynsien kuluneet kärjet tummansinisiksi. Minulla oli tuolloin sininen mekko päällä, joten kynnet sointuivat mukavasti tummaan asuuni. Väriyhdistelmä ei ole se ensimmäisenä mieleen juolahtava, mutta toimii oikeastaan aika hyvin.

IMG_20140128_105902.jpg

Olen aivan hullaantunut vaaleanpunaiseen, ja minusta tuntuu, että väriä tulee vastaan nyt joka paikassa. Himoitsen tällä hetkellä ainakin vaaleanpunaista takkia ja neuletta, mutta olen tyytynyt tähän asti vain asustamaan tuolla hattaravärillä. Mustiin farkkuihin ja viininpunaiseen neuleeseen vaaleanpunaiset kynnet ja huivi toivat kaivattua kevättä.

IMG_20140131_085841.jpg

Ja kun vaaleanpunainen lakka alkoi lohkeilla, sudin päälle mustaa graffitilakkaa. Huomaan vuorottelevani hempeän ja rajumman manikyyrin välillä, ja tuon pehmoisen vaaleanpunaisen jälkeen vähän rokimmat kynnet toivat piristystä arkeen. Oma graffitilakkani on Seppälän vuosilta, eli ehkä hieman menneen talven lumia, mutta toisinaan se miellyttää edelleen. Näiden jälkeen palasin kuitenkin taas tuttuun ja turvalliseen.

IMG_20140201_223926.jpg

Eli ranskalaiseen manikyyriin. Se on kaikkien aikojen suosikkini, ja näyttää kuulemma miehenkin mielestä elegantilta. Haha. Alimmaisena on basecoat, sen jälkeen kynsien kärkien valkoinen lakka, sitten läpikuultavan hentoinen glitterlakka ja lopuksi topcoat. Ranskiksesta voi tehdä todella monenlaisia versioita, ja tämän (melkein) perinteisen lisäksi lemppareitani ovat ehkäpä tämä ja tämä.

 

 

Kauneus Meikki Höpsöä

Oudon onnellinen tyttö.

DSC09465.JPG

Talviterkut hattaralandiasta! Täällä lillutaan onnellisuudessa ilman sen kummempaa syytä, mutta onpa juuri siksi todella taivaallinen tunne!

Tai onhan näitä, sen kummempia syitä tässä vaikka kuinka. Kaikki alkoi eilen illalla kotiin kävellessäni, kun mietin kulunutta päivää. Töissä meni tosi kivasti, olin hyvällä tuulella ja tein oman ennätykseni tilauksia paukutellessa. Tuntipalkka hipoi pilviä melkein yhtä korkealla kuin fiilikseni, ja työpäivästäni innostuneena palkitsin itseni kaupassa. Ostin vähän kalliimpaa leipää (Leipä Aitan proteiinipalat!), saksanpähkinäjäätelöä (ihan parasta kinuskikastikkeen kanssa) ja nappasinpa kassalta heräteostoksena viikon Annankin (öö, ei lisättävää).

Lisäksi jaksoin vetää heti aamusta salitreenin, maistoin Uni Cafella elämäni ensimmäistä kertaa sinisimpukoita ja tykkäsin ensimmäistä kertaa elämässäni oliivilevitteestä. Katsoin illalla tyytyväisenä Voice of Finlandia ja nautin tämän talven herkustani, kuumasta maidosta.

Ihan todella outo, ihana päivä.

DSC09483.JPG

Tänä aamuna hyvä olo jatkui, sillä sain viiden arkipäiväherätyksen jälkeen nukkua pitkään. Iltasuunnitelmissa puolestaan on Putous ja lasillinen puolisen pulloa viiniä, mikäs sen parempaa. Varsinkin kun sunnuntaiaamuna on tiedossa pekonia ja munia, sekä pääsy siskon (asu)kuvattavaksi.

Elämä on ihanaa ja sillai, eiks vaan.

DSC09500.JPG

Takki Carlings neule Seppälä housut BikBok kengät Bianco huivi H&M

DSC09472.JPG

Talvipukeutuminen on muuten myös yksi syy onneen. Kuten luokkakaverini tokaisi torstaina meitä luokan tyttöjä katseella mitatessaan: ”Eiks ookin ihanaa että kaikki vaan tulee kouluun tällasissa lököasuissa!” Joo, on. Tai no oli mulla vähän glitteriä tossa huivissa.

 

Muoti Mieli Höpsöä Päivän tyyli