Korkkareita ja kiropraktiaa.

b.jpg

Pää on kipeä jo kolmatta päivää. Lääkkeet eivät auta, enkä niitä enää edes halua ottaa. Alan pikkuhiljaa tottua jomotukseen, joka pahenee, kun kiipeän portaita tai tuijotan näyttöä. Olin eilen treeneissä ja tänään koulussa, mutta täysillä en ole kolmeen päivään pystynyt suoriutumaan mistään.

Pelkään jo vuosia odottamani migreenin iskeneen, mutta oikeastaan tiedän niskan ja hartioiden lihasten vain olevan jumissa. Vain. Suhtaudun asiaan, kuin se olisi aivan tavallista ja jokaisen arkipäivää, vaikka tiedän, ettei se ole hyvä juttu ollenkaan.

Olen opiskellut kohta kaksi vuotta ja käyttänyt tietokonetta koko ajan, päivittäin, monta tuntia päivässä. Olen käynyt kiropraktikolla naksauttamassa kaularankani oikealla paikalleen parin kuukauden välein kohta vuoden ajan. Opiskelua, toimittajan töitä ja bloggaamista on edessä toivottavasti seuraavat 50 vuotta, enenevässä määrin. Mutta niin taitaa olla myös kiropraktikkokäyntejä, niskajumeja ja päänsärkyä. Enenevässä määrin.

a.jpg

Kun opiskelu, tuleva työ ja yksi harrastuksista ovat jo koneella, voisiko vapaa-aikaa millään viettää jossain muualla kuin ruudun ääressä. Pliis. En haluaisi ajatella miten käy, jos muutkin harrastukseni – lehtien lukeminen ja shoppailu – siirretään kokonaan ruudun taakse.

Nyt nousen koneelta ja venyttelen. Tai pyydän mieheltä hartiahieronnan.

d.jpg

kengät Spirit Store housut Seppälä neule H&M takki Zara

Muoti Terveys Ajattelin tänään Päivän tyyli

Superupea SheInside.

Desktop44.jpg

vaaleanharmaa villatakki / harmaa neule / tummansininen takki

Vietin sheinside.comissa neljä tuntia, ja tässä on lopputulos. Tai oikeastaan murto-osa siitä, sillä nappasin kollaaseihin intuitiivisesti vain muutamia silmää miellyttäviä vaatteita  vaikka kuinka monia kivoja tuotteita jäi vielä sivuille.

Voitin Erika C.n järjestämästä blogiarvonnasta 150 euron lahjakortin SheInsideen, ja kävin nettikaupassa nyt ensimmäistä kertaa. Olin nähnyt Erikan päällä vaikka mitä kivoja juttuja, mutten ollut vielä kertaakaan klikannut itseäni tutkailemaan tarjontaa paremmin. Aikamoisena yllätyksenä tuli, että vaatteet ovat näin kivoja, niitä on niin paljon ja että ne ovat niin edullisia!

Sain lahjakortilla kuusi näissä kuvissa esiintyvistä tuotteista, jotka pääsette näkemään toivottavasti muutaman viikon sisällä päälläni. Laadusta tai vaatteiden koosta en osaa vielä sanoa mitään, sen näkee sitten, kun avaan paketit. Tein ehkä vähän yllättäviä valintoja, enkä ottanut esimerkiksi näistä allaolevista takeista yhtäkään, vaikka ne ovat juuri tyyliäni:

Desktop41.jpg

kevyt hupullinen takki / laivastonsininen tweed-takki / vaalea villakangastakki

Rakastuin palavasti tuossa ensimmäisessä kollaasissa oleviin vaaleanharmaaseen ja tummansiniseen villatakkiin. Pitkästä aikaa nuo liehuhelmaiset ja avoimena roikkuvat neuleet näyttivät kivoilta, ja niitä bongailinkin valikoimasta vaikka kuinka monta. Siksi harmittikin hirveästi, kun vaaleanharmaa takki olikin designer pre-sale -tuote, jotka oli lahjakortin piiristä rajattu kokonaan pois.

Ehkä seurailen tilannetta ja hankin sen vielä vaatekaappiini, SheInsidella kun näytti olevan jonkinlainen ajallinen alennussysteemi, jossa hinta alenee sitä mukaa mitä kauemmin jaksat odottaa. Näytöllä näkyy koko ajan, kuinka monta kappaletta tuotetta on vielä varastossa ja kello tikittää sekunti sekunnilta osoittaen määräajan kulumista. Vähän liiankin jännittävää tällaiselle ostoja pitkään punnitsevalle nettishoppailijalle!

Desktop42.jpg

pitsimekko / ranneketju / puuvillamekko
musta peplum-mekko / puuterinen peplum-toppi

Desktop43.jpg

beige maximekko / yksiolkaiminen maximekko / musta maximekko

Maksimekkovalikoima oli kattava, ja tuota keskimmäistä harkitsin piiitkään. Olisikohan se liian juhlava kesäpäivien asuksi? Trikoiset mekot olisin napannut heti, jos niitä olisi ollut varastossa. En tiedä, onko SheInsidella tavallista, että varastot ovat tyhjinä, mutta nyt SOLD OUT -leimoja näkyi ihan luvattoman paljon. Niin myös tämän playsuit-kaunokaisen kohdalla:

Desktop46.jpg

pitkähihainen playsuit / valkoiset shortsit / viininpunainen hame

Nyyhky. Mutta katsokaapas mitä sitten löysin! Nuo valkoiset shortsit, jotka jokaisella blogitytöllä oli viime kesänä oltava. Nehän olivat oikeasti Zarasta, mutta koska en mukamas halua olla massaa (hah), olin hintatietoinen ja tilasin omani muita huimasti jäljessä ja pidän näitä sitten ensi kesänä, kun ne ovat varmasti jo ihan out ja vaan nolot.

(Vai voisivatkohan ne ehkä näyttää vielä puolen vuodenkin päästä yhtä kivoilta, kuin nytkin?)

Desktop47.jpg

puolihihainen viittatakki / musta villakangastakki
harmaa villakangastakki / kamelinen kaksirivitakki

Takit olivat ehkä SheInsiden parasta antia. Jos niitä voisi pitää sisällä, olisin ostanut pelkästään takkeja. En kuitenkaan koe olevani niin paljon ulkona, että tarvitsisin jo nyt ylitsepursuavaan kokoelmaani kymmentä uutta, joten tyydyin yhteen. Onnistuin valitsemaan onneksi muista takeistani erottuvan, aivan erilaisen tuotteen, joten ehkäpä se nyt oikeasti ”täydentää” eikä vain tuki eteisen kaappia. 

Desktop48.jpg

harmaa neule / viininpunainen neule

Lopuksi hyvä esimerkki siitä, että kun löydän jotain mistä pidän, ostan sitä kaksin kappalein.

Upea SheInside. Kun postikulutkin olivat pyöreät 0€, tuli tästä nettikaupasta uusi lemppari. Jos vain laatu vastaa odotuksia, palaan sivuille varmasti takaisin.

 

Linkit eivät ole mainoslinkkejä. Tai ovat ne, mutta ihan omiani, sillä eihän tällaisella pienenluokan bloggaajalla mitään yhteyksiä suurensuuriin yrityksiin ole. Huolettomia shoppailuhetkiä!

 

Muoti Ostokset Trendit