I’ll do it again and again.

P9053306.JPG

S.jpg

Katsokaapa, miltä Seppälä näyttää nykyään!

Rakas, ensimmäinen oikea työpaikkani on parantanut tuotevalikoimaansa ja ilmettään oikeastaan siitä asti, kun itse talosta lähdin. Puolentoista vuoden aikana kehitys on ollut huimaa, ja nyt se mielestäni huipentui myymäläuudistukseen Forumissa. (Mikä toivottavasti on vasta alkua.)

20130830_112921.jpg

Myymälä oli hetken aikaa remontissa, ja avasi ovensa täysin uudistuneena reilu viikko sitten. Kipitin tietysti heti tilaisuuden saatuani katsomaan muutostöitä, ja siellähän näytti ihanalta! Harmikseni minulla oli vain puhelin ja sen kamera mukana, mutta joitain kuvia sain sentään napsittua.

20130830_113137.jpg

Seinien kanaverkko ja alusvaateosaston kristallikruunut olivat lempi juttujani, ja valaistus oli muutenkin erittäin onnistunut. Tuotteet pääsivät mielestäni enemmän oikeuksiinsa kuin ennen, ja myymälän värimaailma oli nappivalinta. Hetken aikaa piti oikein keskittyä siihen, että hei, mä oon Seppälässä.

20130830_113344.jpg

Sovituskopit olivat tietysti kokeneet myös muutoksen, ja vaikka Helsingissä ne ovat jo pitkään olleet hieman tyylikkäämmät, monessa liikkeessä roikkuvat edelleen ne kaameat, 90-luvun vaaleansiniset verhot. Jospa nyt vihdoin Lohjallakin päästäisiin eroon siitä vaaleansinisestä kassapöydästä ja hirvittävistä sovareista.

20130830_113714.jpg

Myös miesten osasto näytti hyvältä, ja bongasin tuotteiden joukosta vaikka mitä omallekin miehelle sopivaa! Jos mitoituksia on entisestä parannettu, voi olla, että sieltä joskus jopa tarttuisi jotain mukaankin.

20130830_113912.jpg

Olin myös todella yllättynyt, kun tajusin muutama viikko sitten Seppälän uuden mainoskasvon. Kanadalainen huippumalli Coco Rocha komeilee syksyn malliston mainoksissa (jotka on muuten kuvattu Lontoossa!). Coco on tällä hetkellä todella kuumaa kamaa, ja esimerkiksi Vogue Paris on listannut naisen 2000-luvun 30 suosituimman huippumallin joukkoon. Suuren maailman meininkiä, sanoisin. Hyvä Seppälä!

20130830_114350.jpg

20130830_114441.jpg

Myös itse vaatteet paranevat paranemistaan, ja syysmallisto näytti lupaavalta. Mustaa, harmaata, ruskeaa, nudea, valkoista, viininpunaista… Siis kaikki syksyn lempivärini. Jotain saattoi omaankin paperikassiin päätyä, mutta siitä lisää huomenna, kun Lilyn asukuvaviikko-haaste alkaa.

20130830_114502.jpg

20130830_114543.jpg

Iloinen yllätys olivat myös Real Leather -merkit, joita näkyi useammassakin tuotteessa. Hintaa oikea nahka tietysti hieman nostaa, mutta sen se tekee toivottavasti laadullekin. Keräsin Seppälän nettikaupasta omaan makuuni sopivimmat tuotteet. Etenkin tuo musta pikkulaukku jäi kaivelemaan mieltä, ja ajattelin käydä hypistelemässä sitä myymälässä, kunhan kerkeän. Again and again, palaan aina vain Seppälään.

Desktop40.jpg

 

Muoti Uutiset ja yhteiskunta Trendit

In need of a colour correction.

P9073393.JPG

Olen sitä tyyppiä, joka kerää lehtien välistä kaikki mahdolliset näytepussukat talteen ja testailee uusia tuotteita aivan innoissaan. Olen löytänyt monet meikkivoiteeni juuri ylläolevien mainosten kaltaisilta aukeamilta, ja nyt niin kävi CC-voiteen kanssa.

P9073403.JPG

Olen kokeillut muutamaa eri BB-voidetta, ja tykännyt tuotteista arkikäytössä kovasti. Ihoni ei ole kovin ongelmainen (Nyt stressinäppyjä on kylläkin ilmaantunut alkaneen koulun takia!), joten tavallisesti kevyt meikkivoide tai vaikkapa se BB riittää. Olen aiemmin vain kuullut kokemuksia tästä verrattain uudesta CC-sisaresta, mutta nyt, kiitos syyskuun Trendin, pääsin sitä itsekin kokeilemaan.

P9073336.JPG

Lähtötilanne on tämä. Punakka herkkä iho, näppyjä T-alueella ja järkyttävät silmänaluset. Vain ruskettuneimmillaan naamani menee ilman meikkiä pelkän aurinkopuuterin voimin, mutta ne loput 11 kuukautta vuodesta läträän meikkivoiteiden kanssa lähes päivittäin.

P9073345.JPG

P9073363.JPG

Voide oli märkänä aivan vihreää ja todella nestemäistä, ja luulinkin aluksi sen olevan vain meikinpohjustustuote. Levittäessä sen väri kuitenkin muuttuu ja ainakin mainoksen mukaan sulautuu oman ihon sävyyn. Saattaa pitääkin paikkansa, sillä voide muuntautui ainakin lähelle oman ihoni tummuusastetta. 

P9073376.JPG

Levitin voiteen sormin koko kasvoille ja yritin häivyttää rajat parhaani mukaan. Voide jättää ihon yllättävän mattaiseksi, eikä minulla näissä kuvissa ole kasvoillani mitään muuta, kuin CC-voidetta. Tummat silmänaluset ja näppylät peittyivät myös oikein hyvin!

P9073386.JPG

Irto- ja aurinkopuuterin, poskipunan, kulmavahan ja ripsivärin kanssa lopputulos näyttää oikein hyvältä. Kunhan saan käytettyä muut voideputelini loppuun, käyn varmaankin ostamassa tämän CC:n itselleni. Etenkin tuo 24 tunnin kosteutus ja 20 SPF:n suojakerroin kuulostavat talvea ajatellen hyviltä ominaisuuksilta. 

P9073420.JPG

P9073428.JPG

 

Kauneus Iho Meikki Testit