Mina top.

P7311422.JPG

Olen katsellut tällaisia toppeja jo pitkään ihanan Kenzan päällä, ja olin jo lähes päättänyt tilata samanlaisen ivyrevel.comin auetessa. Hinnan nähtyäni täydellinen toppi jäi kuitenkin haaveeksi, ja siitä lähtien huomioni on aivan alitajuisesti kiinnittynyt löysiin, ohuilla spagettiolkaimilla varustettuihin toppeihin. Ihan kivoja olen löytänyt, mutta niin, eihän kukaan tyydy ihan kivaan.

P7311389.JPG

Tänä aamuna pyöräilin kaupungin läpi, ja yritin kovasti pitää katseen visusti tiessä, poissa kauppojen näyteikkunoista. No ei onnistunut, ja polkaisin pyöräni Gina Tricot’n (?!) ovelle. En tiedä harhauduinko alekyltistä, joka lupasi tuotteita kahdella eurolla, vai mikä oli syynä kaikista mahdollisuuksista juuri Ginan (jota olen itseasiassa alkanut pitää vähän liian teininä tähän nykyään niin kypsään ja aikuiseen tyyliini) valintaan, mutta sinne joka tapauksessa astelin.

P7311429.JPG

Sovitin muutamat alemekot ja suunnittelin jo tuunaavani 42-kokoisesta pitsitopista sopivan, kunnes tulin järkiini ja vein vaatteet takaisin paikoilleen. Manasin itseäni ja ikuista shoppailuintoani ja olin jo lähtemässä pois, kun huomasin kassan takana juuri henkaroidut täydelliset topit. Kipitin myyjän luo ja kysyin, saisinko jo sovittaa saapuneita uutuuksia, eikä aikaakaan, kun myyjä pakkasi sekä mustan että valkoisen topin muovikassiin minun vingutellessa iloisena korttiani. Vaikka ei se kovaa edes vinkunut, toppien kappalehinta oli nimittäin 14,95€!

P7311405.JPG

Me so happy. Ja myös aika satavarma siitä, että ilmassa leijui tänään jotain suurempaa johdatusta.

 

Muoti Ostokset Päivän tyyli Trendit

Punaista, kultaa ja leopardiprinttiä.

 

P7281275.JPG

Vetäisin sunnuntaina Turusta lähtiessämme uuden leopardimaxini päälle, ja sama asu toimi myös illalla Rihannan keikalla. Leopardikuosi on ehkä raikkaampi yhdistettynä mustaan tai valkoiseen, mutta halusin asusta hieman kesäisemmän tuona paahteisena päivänä. Juhlin samalla synttäreitä, ja pitäähän päivänsankarilla mekko olla!

P7281283.JPG

Maxihame löytyi Nellyn kesäalesta, ja klikkasin sen ostoskoriin edellisenä viikonloppuna ystävältä lainaamieni leopardihousujen innoittamana. Tuona päivänä sai alennetuista hinnoista vielä viidesosan pois, joten hintaa hameelle jäi 16 euroa. Kangas on ohutta ja ilmavaa, joten helteisenäkään päivänä pituus ei haittaa. Pohdin jo vähän, jäisikö hame vielä syksyksikin käyttöön, leopardikuosi kun ei ilmeisesti ole poistumassa katukuvasta hetkeen. En osaa kuvitella käyttäväni maxipituutta kuitenkaan muiden kuin avonaisten kenkien kanssa, joten viimeistään silloin, kun vien ballerinat varastoon, säilötään hamekin ensi kesää odottamaan.

P7281294.JPG

 

Muoti Ostokset Päivän tyyli