Not that badgalriri.

P7281366.JPG

Saimme siskoni kanssa liput Rihannan keikalle synttärilahjaksi, ja sunnuntai-iltana syntymäpäiväni  kuten Diamonds World Tourin Euroopan osuuskin – huipentui Hartwall-areenalla ihanan Ririn tahdittamana.

Show oli upea, ja niin oli Rihannakin. Olin kuullut neidon sekoiluista aiemmilla keikoilla, ja radiossakin pohdittiin mihin aikaan artisti tällä kertaa suvaitsee saapua lavalle. Koko yleisö vaikutti varautuvan odotteluun, joten huudon ja aplodien määrä oli huikea Rihannan aloittaessa vain 10 minuuttia ilmoitetun ajan jälkeen!  

P7281329.JPG

Lähes kaksi tuntia kestänyt show oli kaikin puolin onnistunut: yleisö nautti, Ririllä näytti olevan aidosti hauskaa ja tekniikka pelasi viimeisen päälle hienosti. Pidimme siskon kanssa valtavasti lavasteista, ja jatkuvasti muotoaan muuttaviin valotauluihin oli selvästi panostettu. Screeneiltä näkyvät lähikuvat oli varmasti suunniteltu viimeistä piirtoa myöten, ja kameramiesten työskentely oli todella hiottua. Rihanna ei turhaan kiitellyt uskomattoman taitavaa työryhmäänsä. 

P7281334.JPG

Kappalevalinnat osuivat ainakin omalla kohdallani ihan nappiin, ja kuulin kaikki toivomani biisit. Muutamia live-lähetyksiä TV:stä seuranneena olin yllättynyt siitä, kuinka hyvältä Rihanna kuulosti kaikesta siitä tanssista, korkkareissa hyppimisestä ja vaatteiden vaihdosta huolimatta. Erilaisia asujahan Rihannalla oli yhteensä seitsemän, joten vaatteet vaihtuivat suunnilleen vartin välein.

P7281343.JPG

Kaikkein eniten nautin kuitenkin laulajan hymystä. Badgalririä Instagramissa seuraavat tietävät, että naisesta saa nykyään aika erilaisen kuvan instan välityksellä, mutta siitä hieman ylimielisestä pilveä pössyttelevästä diivasta ei ollut lavalla tietoakaan! Rihannan hymy oli herkässä, ja energiaa riitti koko keikan ajan. En voi muuta kuin ihailla tuota tyttöä, ja myöntää olevani varmasti ikuinen fani.

P7281325.JPGKokosin videon parhaista paloista, kurkatkaa ainakin osa vaikkette kaikkea jaksaisi katsoa! Äänenlaatu on aika karmea, mutta meiningistä saa hyvän kuvan!

//www.youtube.com/embed/qfEAh-153-0?rel=0

 

 

 

Kulttuuri Musiikki Uutiset ja yhteiskunta

DBTL, DIY & 4AM (Or simply: Friday night.)

P7261150.JPG

Ihanat kesäviikonloput saivat jatkoa, kun suuntasimme tyttöjen kanssa perjantaina Turkuun! Yksi ystävysporukkamme tytöistä asuu ja opiskelee Turussa, joten olemme saaneet viettää monta mukavaa viikonloppua parin viime vuoden aikana Aurajoen rannalla. Tuosta parvekkeelta näkyy vilaus jokea, ja R:n talon penthouse-saunan terassilta näkymät ovat vielä huikeammat! Sijainti oli siis viikonlopun Down by the Laituri -bileiden ja yöllisten baarireissujen kannalta loistava. R:n yksiö on muutenkin aivan ihastuttava; kenen parvekkeelta saa muka näin kivoja kuvia!

P7261135.JPG

Emme ostaneet itse tapahtumaan lippuja, mutta jokirannassa oli sen verran mukava ja tiivis tunnelma, että juhlahenki tarttui alueen ulkopuolellekin. Kävelimme perjantai-iltana ihmisvirrassa rantaa pitkin tarkoituksena käväistä ainakin yhdellä jokilaivalla, mutta laivat olivat niin täynnä, että suuntasimme suosiolla suoraan keskustaan. Kävimme lasillisilla Blankossa, minkä jälkeen ilta jatkui samalla kadulla Monkeyssa. Paikka on tuttu jo muutamalta aiemmalta kerralta, joten voinkin rehellisesti sanoa, että bileet ovat aina yhtä hyvät! Ihan selvinkin päin musiikki tempaisi mukaansa ja yläkerran tanssilattiaa tampattiin pilkkuun asti. Korkkarit kyllä vaihtuivat ballerinoihin alta aikayksikön, kun meno muuttui vauhdikkaammaksi.

P7261136.JPG

Perjantai-illan asuni koostui perusjutuista, trikoo-topista ja peplum-hameesta. Kaivoin tuon topin pitkästä aikaa käyttöön, kun viininpunainen on alkanut taas miellyttää silmää. Valkoisen kanssa väri näyttää raikkaalta, ja sopi ruskettuneen ihonkin kanssa hyvin yhteen. Erityisen ylpeä olen kuitenkin kaulakorustani, jonka askartelin ikivanhasta vyöstä. Noita paksuja ketjuja on osunut viime viikkoina silmiini aivan joka paikassa, ja olen metsästänyt sopivaa yksilöä jo pitkään. Vyö löytyi laatikon pohjalta kirpparikamoja kokoon kasatessani. Hetken ähellyksen ja pihtien avun ansiosta kaulassani killui uusi koru. Ihan ilmaiseksi!

P7261155.JPG

Hame  Bershka
Toppi 
– Seppälä
Kengät 
– Steve Madden
Kello 
– MK
Koru 
– DIY

 

 

Muoti Päivän tyyli