Jotain lainattua.

7.jpg

Sain lauantaina lainaan ystäväni loistopöksyt. Olen ihastellut niitä usein hänen päällään ja harmitellut, etten itse bongannut niitä Lindexin alerekistä. Housut ovat malliltaan juuri oikeanlaiset ja istuvat kriittisistä paikoista loistavasti. Ne eivät myöskään näytä liikaa yökkäreiltä, vaikka siltä tuntuvatkin. Yllättävää oli myös, ettei vyötärön kuminauharesori näyttänyt yhtään hassummalta!

P7200964.JPG

Mielestäni myös kuosi on täydellinen. Rakastan leopardikuviota, mutta todella usein se on joko väärän kokoista, väristä tai muuten oudon näköistä. Nämä täplät ovat juuri sellaiset kuin pitääkin, eivätkä housut muistuta minua lainkaan noloista teinivuosien lepardimokista.

5.jpg

Ystävä oli aluksi sitä mieltä, ettei löysiin housuihin voi missään nimessä yhdistää löysää yläosaa. Koska olimme viikonloppureissulla Porissa, vaihtoehtoina olivat tasan mukaan pakatut vaatteet, ja löysä toppini todettiin näistä parhaimmaksi valinnaksi. Lauantai-illan asuni ei ikinä ole tuntunut yhtä rennolta ja ilmavalta! Kun sujautin jalkaan vielä ballerinat, oli olo mitä mukavin.

P7200979.JPG

Väriä asuun sain pienillä jutuilla. Punatut huulet, punaiseksi lakatut kynnet sekä upouusi Tory Burchini veivät viimeisetkin rippeet yöpukumaisuudesta. 

P7200981.JPG

Kiitokset M:lle housujen lainasta ja kuvaajana toimimisesta!

 

 

Muoti Päivän tyyli

The lovely Tory Burch.

Desktop37.jpg

Olen suunnattoman rakastunut Tory Burchiin. Nimi oli minulle vielä vuosi sitten vain yksi muiden suunnittelijoiden joukossa, mutta viime aikoina olen huomannut kiinnittäväni huomioni yhä useammin Burchin laukkuihin ja kenkiin. Erityisen ihastunut olen Robinson-mallistoon, johon yhtä lukuunottamatta kaikki yllä olevat laukut kuuluvat.

Laukut ovat selkeitä ja yksinkertaisen kauniita, ja ovat helposti yhdisteltävissä monenlaisiin asuihin. Hinnat näillä kaunokaisilla ovat kuitenkin sen verran korkeat, etten ihan hetken mielijohteesta voi rynnätä omaani ostamaan… Musta nahkalaukku kultaisin yksityiskohdin on lähitulevaisuudessa hankintalistalla, ja pohdinkin nyt, josko pistäisin juuri sopivat veronpalautusrahat joulukuussa Burchin laukkuun.

Desktop38.jpg

Olen kuullut myös Tory Burchin kengistä hyvää. Esimerkiksi nuo klassiset ballerinat ovat kuulemma yhdet mukavimmista jalassa, ja niitä olen ihastellut jo ulkonäkönsäkin puolesta kaupungilla vastaantulleiden jaloissa. Kuten laukun, näidenkin hinta hieman hirvittää, mutta pitäähän sitä tytöllä aina jokin haave olla.

Haaveita olivat muutama viikko sitten vielä nämäkin ihanuudet – Burchin lompakko ja pieni pussukka.

P7190849.JPG

P7190851.JPG

Näin molemmat Stockmannin alennusmyynneillä, kun alennusprosentit pyörivät vielä viisissäkymmenissä. Olin juuri saanut uuden kamerani, jolta uupui vielä laukku. Mieleeni tuli heti käyttää pientä laukkua kamerakotelona, vaikka se kai meikkipussiksi onkin tarkoitettu. Hypistelin myös saman sarjan lompakkoa, mutta kävelin vielä tuolloin laukkuosastolta pois tyhjin käsin.

Päätin, että alennuksien muuttuessa -60%:iin käyn katsomassa olisiko laukkuja vielä jäljellä. Ostopäätöstä helpotti entisestään edellisen lompakkoni hajoaminen, joten loppurysäyksen alkaessa kipitin Stockalle, sovittelin kameraani ja lompakkoni valtavaa sisältöä laukkuihin ja poistuin kassan kautta erittäin tyytyväisenä löytöihini.

P7190858.JPG

”Kameralaukun” lähtöhinta oli 96€ ja lompakon 225€, mutta alennuksien jälkeen maksoin näistä yhteensä 120€. Parinsadan alennus tuntui lottovoitolta, vaikka kyllä se kortin höyläys kirpaisi vieläkin ihan pikkuisen. Olen laatuun kuitenkin huipputyytyväinen enkä usko, että ihan heti joudun kukkarokaupoille uudestaan. Lompakko pääsi heti viikonloppuna käyttöön iltalaukun muodossa, joten myös monikäyttöisyydellä voin tuhlailuani perustella. 

P7190862.JPG

P7190868.JPG

 

 

Muoti Mieli Ostokset