Vaaleanpunaisia unelmia.

DSC04024.JPG

Täydensin astiastoani pari viikkoa sitten vaaleanpunaisilla KoKo-sarjan isommilla kulhoilla. Olen vuosien varrella saanut lahjaksi paljon valkoista teemaa ja muumimukeja, joten astiakokoelmani on hyvin yksinkertainen ja todella yleinen. Ei sitten niin mitään omaperäistä. Mutta toisaalta, eikös yksinkertainen ole kaunista ja monien hyväksi havaitsema – no, monien hyväksi havaitsema. Sitä paitsi Muumeja ei ikinä tarvitse perustella.

DSC04008.JPG

Tuon Rakkaus-muumikulhon sain muistaakseni rippilahjaksi rakkaalta lapsuudenystävältä. Ensimmäinen muumikulho innoitti hankkimaan toisen, ja tuon Nipsun ostinkin melkein heti kaveriksi toiselle.

Ruskeat KoKo-kulhot sain pesäerossa ensimmäisen avopuolisoehdokkaan kanssa. Molemmilla oli lahjaksi saatuja astioita, jotka miellyttivät toista osapuolta enemmän tai sopivat paremmin yhteen tiettyjen astioiden kanssa, joten tein teimme fiksusti ja jaoimme astiat värimaailman mukaan. Jälkeenpäin kyllä kuulin, että monet haikeudella taakseni jättämät astiat oli uuden tyttöystävän toimesta heitetty kylmästi kirpputorille. Oih.

DSC04016.JPG

DSC04025.JPG

Joka tapauksessa, karsin kirppiskasaan muutamia virheostoksia ja satunnaisia lehtitilauskaupanpäällisiä, jotka eivät enää miellyttäneet silmää. Tilalle kaipasin jotain hempeää ja raikasta, sekä muihin astioihin sointuvaa väriä. En myöskään halunnut enää yhtään lisää tilkkua täkkiini, joten valinta piti tehdä joko Teeman tai KoKo:n väliltä, ja päädyin sitten noihin mielestäni kivemman mallisiin KoKo-kulhoihin.

Sattumalta Stockalla olivat kaikki astiat ja aterimet 20% alennuksessa, kun sain valintani tehtyä. Kulhoille jäi kappalehintaa 11 €. Oiva valinta, sillä nuo raikastavat tuota ruskeaakin väriä kivasti! Ja Lidlin All Bran -kopiotkin maistuivat hurjan paljon paremmilta.

DSC03937.JPG

 

 

Koti Ruoka ja juoma Sisustus

Suosittelen: Nettishoppailua Lindexillä!

S0000006951826_F_W40_20130515161226.jpg

Olen himoinnut noita ylläolevia ballerinoja keväästä lähtien, ja nyt ne ovat saapumassa luokseni! Kyseessä on siis Lindexiltä löytämäni kenkäpari, joka heti ilmestymisensä jälkeen oli jatkuvasti lopussa. Muutamia pareja isoissa koissa oli aina esillä, mutta omaa kokoani en nähnyt ikinä missään.

Nuo kengät jäivät mieleeni, ja äsken eksyttyäni jotain kummaa reittiä Lindexin sivuille, päätin käydä katsastamassa ketjun nettikaupan ensimmäistä kertaa. Suuntasin heti alepuolelle, ja siellähän ne olivat! Vielä puoleen hintaan, 17,45 €. Mikä tuuri. Klikkasin kengät välittömästi ostoskoriin ja jatkoin tutkimista.

S0000006954857_F_W40_20130206101326.jpg

Ostoskoriin löysivät tiensä myöskin valkoinen kesämekko (9,95 €) ja musta peplum-toppi (14,95 €). Otin molemmat koossa S, saa nähdä miten käy, Lindexin koot kun ovat mielestäni usein melko väljiä.

Palautusta pohdiskellessani klikkailin itseni kassalle, ja erittäin iloiseksi yllätykseksi huomasin, että Lindex toimittaa tilauksen aina ilmaiseksi valitsemaasi liikkeeseen. Pakettini saapuu siis vajaan viikon sisällä Forumin Lindexiin! Tuotteiden palautus onnistuu myös kätevästi suoraan liikkeessä, eli voin noutaa pakettini, sovittaa tuotteet samalla hetkellä sovituskopissa ja palauttaa samantien väärän kokoiset vaatteet ja ottaa mukaani vain sopivat! Palvelua isolla P:llä.

S0000006963278_F_W40_20130124104144.jpg

 

Muoti Ostokset