Pastellia pintaan.

20130530_163634.jpg

20130530_163658.jpg

Olen nyt aivan rakastunut tähän ranskalaiseen manikyyriin eri väreissä. Valmistujaisviikonloppuna ostin uuden Mavalan lakan, sävyn Glasgow, ja sitä oli pakko päästä kokeilemaan heti. Yksinäänkin se näytti ihanan hempeältä ja sopii mielestäni hyvin kesäiltoihin, mutta juhlan tuntua sain lisää lakkaamalla kynsien kärjet kultaisiksi. Lakkana toimi jälleen Gina Tricot’n löytö.

20130601_090950.jpg

20130601_090955.jpg

Yhdistin pastelliset kynnet pastelliseen toppiin, ja yllättäen korukin sopi väreihin loistavasti. En ollut aiemmin tajunnut, että se heijastaa noin paljon vaaleaa lilaa. Tämä manikyyri pääsee siis varmasti uudelleen kynsiäni koristamaan.

20130601_173345.jpg

 

Kauneus Meikki

Hippityttö & flower power

DSC04076.JPG

Eilisilta tuntui niin Suomen kesältä kuin vain voi tuntua. Päivä oli hieman epävakaa, aurinko katosi välillä pilven taa ja taivaalta tippui pari pisaraa, kunnes iltapäivällä aurinko tuli esiin ja paistoikin ihan iltaan asti. Meidän iltamme loppui siis noin klo 20.23, kun kömmimme kauppareissulta kotiin viettämään leffailtaa. Mutta niin, siihen asti kuitenkin.

Teimme pienen kävelylenkin miehen kanssa, ja napsimme pari kuvaa Koffi-puiston ihanassa ympäristössä ja valaistuksessa. Päivän sana oli hippie: jotenkin olo oli aamusta asti tosi rempseä ja huoleton, joten sitä oli sitten asukin. 

DSC04067.JPG

Jätin hiuksetkin harjaamatta ja vedin jakauksen keskelle korostamaan päivän teemaa. Lasit lainasin (erittäin epähuomiossa) ystäväpojalta. Ovat kuulemma peräisin Kiinasta, mutta itselläni on lähes samanlaiset H&M:stä.

DSC04080.JPG

Jaksoin pitkästä aikaa penkoa myös korulaatikoita. Kolmen vuoden Seppälä-ajoilta on kertynyt jos jonkinmoista härpäkettä, ja lukiovuosina haalin koruja mielettömästi, mutta viime aikoina ne ovat olleet todella vähällä käytöllä. Kesäisin kuitenkin käytän koruja poikkeuksetta enemmän kuin talvella, joten ehkäpä se tästä taas lähtee. Pujotin ranteisiin kaikkea epämääräistä, vaikkakin sävysävyyn niin keskenään kuin vaatteidenkin kanssa. En nyt sentään ihan villiksi heittäytynyt.

DSC04078.JPG

Kello on Guessin, timanttinyöri Seppälästä, punosnauha JC:stä ja rannekoruksi kieputettu kaulakoru H&M:stä.

DSC04083.JPG

Myös kauan käyttämättöminä lojuneet kukkaistohvelini pääsivät ulkoilemaan. Ostin kengät ensimmäisen lukiovuoteni jälkeen (2008!?), joten ikää niillä on jo viitisen vuotta. Olen monesti miettinyt heittäväni ne kirppiskassiin vähäisen käytön vuoksi, mutta jokin niissä on viehättänyt vuodesta toiseen. Nyt ne pääsivät jälleen jalkaani, kun kukkakuosit ovat tehneet kunnolla paluun. Varsinkin jälkeenpäin näitä kuvia katsellessani tajusin, miten kivat ne edelleen ovat! 

DSC04086.JPG

Lisää tällaisia iltoja, kiitos!

 

Muoti Päivän tyyli