Mun juttu!

desktop28.jpg

It’s out!

Haaga-Helian opiskelijalehti H2 nimittäin! Numero 2/2013 tipahtaa Helgan jäsenten postiluukusta tällä viikolla, ja painettua lehteä saa myös Haaga-Helian toimipisteistä. Netissä se on NYT!

Syy, miksi itse olen näin innoissani, on lehteen tekemäni juttu Noora Karmasta. Tein ensimmäistä kertaa ison henkilöjutun, jonka oikeasti tulee lukemaan enemmän kuin ne 15 ihmistä luokaltani. H2:n painosmäärä on 4150, ja jokunen saattaa sen vielä netissäkin lukea. Pääsin myös ensimmäistä kertaa haastattelemaan julkisuuden henkilöä, joten tämä on mulle ihan extrasuperekajuttu.

desktop29.jpg

Täältä voit käydä lukemassa koko lehden. Numerosta tuli sisällöltään mielestäni todella hyvä, ja Metropolian graafiset suunnittelijat toteuttivat meille aivan ihanan ulkoasun! Lehdestä löytyy juttuja mm. Olavi Uusivirrasta, mielipidevaikuttajista, Helsingin opiskelijaravintoloista ja kesämenoista. Kannattaa käydä kurkkaamassa!

 

 

Puheenaiheet DIY Opiskelu Uutiset ja yhteiskunta

Tavallista viehättävämpi maanantai.

dsc02951.jpg

Kotona kokkaillessa ja tanssisalilla treenatessa vietetyn viikonlopun jälkeen oli taas kiva päästä kouluun – ja ihmisten ilmoille.  Arkipäiväni kuluvat oikeastaan koulussa ja töissä, ja koska töissä asuvaihtoehtoni ovat melko rajalliset, tykkään laittautua koulua varten.

Tämän päivän asussa ei ollut mitään ihmeellistä, vaan Viviä tyypillisimmillään. Hiukset rennosti, mustat farkut, kengät koroilla, jakku ja asuun sointuvat kynnet. Sattui vaan olemaan valokuvauksen tunti, ja samalla kun tehtiin tehtävää, nappasi kaveri pari muutakin kuvaa.

dsc02912.jpg

Kengät – Seppälä
Housut 
– Bik Bok
Toppi 
– Monki
Jakku 
– New Yorkista
Kaulakoru 
– Gina Tricot
Kello – Michael Kors

dsc02930.jpg

Todellinen päivän piristys tapahtui koulun jälkeen, kun kiiruhdin rautatieasemalta kotiin. Kävelin ajatuksissani, aurinkolasit silmillä ja ripeällä askelluksella, kun yhtäkkiä ohitseni juoksi aivan tuntematon poika, joka kaarsi eteeni.

– Moi, saanko vaivata sua ihan hetken? Katoin kun kävelit tuolla ja mun oli ihan pakko tulla sanomaan, että näytät tosi viehättävältä!

Tuijotin parikymppistä poikaa suu auki ja sain sönkötettyä kiitokset ja jotain päiväni piristämisestä, sitten poika hymyili ja lähti pois.

Ihanaa! En tiedä, oliko kyseessä joku sekopää, poikaporukan vedonlyönti vai ihan vilpitön kohteliaisuus, mutta joka tapauksessa tapaus sai minut hymyilemään koko loppumatkan kotiin. Ja vielä vähän sen jälkeenkin.

 

 

 

Muoti Mieli Höpsöä Päivän tyyli