Trust issues

dsc01748.jpg

Sain äskettäin postissa Stockmannin vuosittaiset alennuskupongit, jotka oikeuttivat alennuksiin 50 ja 100 euron ostoksista. Toisen annoin ystävälle ja – vaikka kuinka olisi tehnyt mieli ostaa jotain ihanaaturhaakaunistakallista – toisen käytin kerrankin fiksusti: täytin varastot kosmetiikkatuotteilla, joita käytän päivittäin ja joita ilman en yksinkertaisesti tule toimeen.

Ylimmässä kuvassa  on jo kauan käyttämäni kasvovoide. Hintaa purkilla on vain 7€, mutta tämän tuotteen kohdalla olen huomannut, ettei se kallein ole aina paras. Voide on tarpeeksi rasvainen kuivalle iholleni, muttei ole kuitenkaan liian paksua. Vaikka pakkauksessa lukeekin päivävoide, käytän tuotetta yleensä iltaisin ja toisinaan meikin alla.

dsc01767.jpg

Toinen välttämättömyys on kuivashampoo. En tiedä miten olen selvinnyt silloin, kun kuivashampoot eivät vielä olleet markkinoilla, sillä oman hiuslaatuni muotoilu on huomattavasti helpompaa sen avulla. Hiukseni ovat luonnonkiharat ja jo valmiiksi tuuheat ja melko karheat, mutta viimeistään kuivashampoon kanssa nutturat, ponnarit ja tupeeraus onnistuvat tosi helposti ja nopeasti. Klippoteketin Styling Dust Spray maksaa 5€ ja on hinta-laatusuhteeltaan ehdottomasti paras, jota olen kokeillut.

dsc01761.jpg

Haluan aina kokeilla uutta ripsiväriä, enkä vielä kertaakaan ole ostanut samaa ripsaria kahdesti. Nyt, noin kuuden vuoden testailujen jälkeen, palaan parhaaksi kokemaani ripsariin. Tämä toimii nimensä mukaisesti, eikä 18 euroa täydellisistä ripsistä ja ihailevista kommenteista ole mielestäni paljon.

dsc01789.jpg

Garnierin silmänalusvoide on majaillut meikkipussissani viimeiset kolme vuotta. Ihana tuote ja kovassa käytössä päivittäin. Silmänaluseni ovat aina tummat, joten tämä kofeiinia sisältävä, erittäin riittoisa peitevoide on aamujeni pelastus. Ja päivien. Ja iltojen.

Nyt se sai kuitenkin vaihtua vastaavaan tuotteeseen.

dsc01762.jpg

Päätin kokeilla kovin hehkutettujen BB-tuotteiden sarjasta silmänalus-roll-onia. Merkki on sama kuin edeltäjänsä, ja lopputuloskin vähintään yhtä hyvä. 

dsc01777.jpg

Dödöjen kanssa on sama juttu kuin ripsareissakin; vanhan loputtua siirryn aina toiseen vaihtoehtoon. Se johtui varmasti siitä, etten herkkine kainaloineni löytänyt mitään tyydyttävää tuotetta, mutta LV:n deodoranttia kokeiltuani en ole suostunut koskemaankaan muihin. Ja sen pitää nimenomaan olla tuo tuttu ja erittäin turvallinen 48h.

dsc01780.jpg

Lopuksi ihan uusi tuttavuus, hiusöljy. Kärsin kuivista, katkeilevista latvoista ja hiusten pörröisyydestä, joihin toivon tämän tuotteen tepsivän. En raaskinut vielä ostaa kalliimpia vaihtoehtoja, vaan tutustun ensin tähän kympin pulloon. Ensikokeilun perusteella tulee olemaan ihan jatkuvassa käytössä!

Kauneus Hiukset Iho Meikki

ÅBO

Pakkasin kassit viime perjantaina ja lähdin viettämään hiihtolomaa Turkuun. Pisin matka, jonka olen junalla matkustanut! Muutenhan kuljen tuota Helsinki-Pasila väliä. Piti siis tietysti saada  myös matkaevästä.

Kone oli mukana puhtaasti koulujuttuja varten, vaikka saattaa näyttää siltä, että tietty somesivusto olisi auki..

desktop24.jpg

Aamiaispöytä koostui neljän aamun ajan kahvista, C-vitamiinijuomasta, leivistä ja kananmunista. Nämä haettiin saapumisiltanani noin kymmenen minuuttia ennen lähisiwan sulkemista, ”Ainiin emmä tajunnu et syöt aamiaista” -lausahduksen jälkeen.

Avomieheni siis asuu puoliksi Turussa, puoliksi Helsingissä opiskelun (ja minun) takia. Pääsin nyt ensimmäistä kertaa katsastamaan poikamiesboksin, jossa mies on punkannut viimeiset puoli vuotta. Kämppiksen kanssa oli siivottu perusteellisesti ennen tuloani, ja myönnän yllättyneeni kämpästä positiivisesti.

Opiskelijabudjetti venyi lauantaina pienimuotoiseen shoppailuun, ja löydettiin molemmille jotakin. Itse valitsin H&M:n sesonkialeista neuleen, 10€ ja vakosamettijakun, 15€. 

vastaanotetut_tiedostot.jpg

Miehelle löydettiin Aleksi 13 aleista paljon Blendia. Vaikka aluksi shoppailufiilis oli kuulemma kadoksissa, lopputulos oli molempia varsin tyydyttävä. Ehdoton lemppari oli harmaa, paksu neule, 29€. Lyhyt- ja pitkähihaiset t-paidat maksoivat noin kympin kappale ja flanellipaita 24€.

desktop21.jpg

Kaupunkikierrokselta Alkon kautta kotiin, sivistyneesti pussi (kyllä, pussi) viiniä naamaan ja vielä sivistyneemmin Monkeyyn tanssimaan.

p.jpg

Kaikenkaikkiaan tosi mukava ja rentouttava viikonloppureissu. Viimeistään kesällä uusiksi!

Suhteet Oma elämä Matkat