24.9.2016 ksy Reaktioni… … kun kuulen, ettei meidän synnytyssairaalasta saa välttämättä ilokaasua. … mutta peräruiskeen kuulemma saa. Kiva. Avainsanat: huumori, raskaus, synnytys Suhteet Oma elämä Raskaus ja synnytys Höpsöä