Äiti on nyt aikuinen

Voi apua.
Tämän viikon tiistaina otin kenkähyllystä PÖLYISET converset. Ne ovat siis olleet siinä koko talven. Käyttämättöminä.
Mikä tarkoittaa, että viime talvena olen hiihtänyt ympäriinsä ihan oikeissa talvikengissä. Lämpimissä talvikengissä!
Eipä ole näkynyt villasukka+tennari comboa tässä talossa. Se jos mikä kertoo aikuiseksi kasvamisesta.
Kriisi.