9.

Vallan on sunnuntai ja päiväkin vielä farkuissa ei nyt enää vaan houkuttele. Tahdon ehdottomasti tehdä vohveleita tänään, tahdon loikoilla sohvalla ja olla möllötellä. Lisäksi aion mennä muuttamaan liikkeen sisustusta uuteen uskoon. Ja kaikkea tätä haluan tehdä hieman mukavemmissa housuissa. Otin siis käyttöön tänään mustat legginssit. Näillä voi nyt sitten mennä, töihin ja joogaan ja näitä on mukava pitää päällä kotosallakin.
On muuten hankalaa tämä yksin kuvailu. Otan kuvat Photo boothin avulla ja meinasin pari kertaa tippua jakkaralta kun syöksyin sille istumaan.
Ehdottomasti vuoden lopulla meidän pitäisi pitää joku epäonnistuneimmat kuvat kisa. 😀
Illemmalla lisempää ajatelmia. Nauttikaa sunnuntaista!
<3 Lara

Ihan todella hirveä kiire taas. Näin yöllä painajaisia, jonka tuloksena olin itkenyt unissani ja mieheni herätti minut. Sitten olinkin pirteänä klo.4.30-6.00.
Ihanaa lauantaita, illemmalla lisempää, nyt hoidetaan työt loppuun.