Miksi ruotsalaiset ovat aina niin iloisia?
Kysymykseen on varsin yksinkertainen vastaus, jonka esitän parin kuukauden takaisen facebook-päivitykseni avulla:
Ruotsi on hassu, ruotsalaiset ovat hassuja ja ruotsin kieli on hassu. Joka päivä on hassu kun saa viettää aikaa puhuen hassua kieltä hassujen ihmisten kanssa hassussa maassa. Siksihän ne ruotsalaiset ovatkin aina niin iloisia, koska tässä hassuudessa on vaikea mököttää!
Olen edelleen samaa mieltä itseni kanssa.

Iloisten ihmisten lisäksi Itämeren länsirannalla voi nauttia myös ikuisesta auringonpaisteesta.
Iloista ja hassua torstaita kaikille!