Birthday party!

pin-up girl

Olen syntynyt heinäkuun 27. päivä ja yksi lempipäivistäni vuodessa on syntymäpäiväni. Vietän niitä joka vuosi. Monet ihmettelevät tapaani, koska yleensä aikuisena juhlitaan vain pyöreitä lukuja. Minä juhlin joka lukua! En minä vanhenemista juhlista vaan elämää. Olenpa vielä niin mahdoton, että en tyydy yksiin kesteihin vaan järkkään kahdet! Itse synttäripäivänä otan rennosti ja teen mitä huvittaa, jos on vapaata. Tänä vuonna hengailin rannalla ja nautin aurinkoisesta kesäpäivästä. Myöhemmin läheisten kanssa nautimme kakkukahvit ulkona. Itsehän en ole mikään jauhopeukalo, joten tarjoilut hommaan kaupasta. Tänä vuonna kakun pöytään taikoi isosiskoni. Kätevää!

Kakkoskemut vietetään kavereiden kanssa kuohuvan merkeissä. Yleensä istutaan iltaa jossain, jutellaan ja lähdetään ulos tanssimaan. Viimeisinä kahtena vuotena ollaan yhdessä järjestetty teemabileet. Hauskaa vaihtelua! Juhliin valmistautuminen on jo itsessään tosi kivaa. Ensin päätetään teema sitten alkaa asujen metsästys. Siitä minä nautin eniten. En ole lähtenyt naamiaisasu linjalle vaan koitan etsiä vaatteet, joita voin käyttää myöhemminkin. Viime kesänä pidimme ”hippibileet”. Aihe näyttäytyi kukkaprintteinä, boheemeina mekkoina ja liehuvina lahkeina. Oikeata 60-luvun tunnelmaa. Päivän olisi kruunannut unelmieni kesäauto; Wolgsvagen pikkubussi.

Tänä kesänä valitsimme teemaksi Pin-upin. Aihe on minulle enemmän kuin mieluinen. Olen varmaan entisessä elämässäni ollut 50-luvun typy, joka on ajellut avoautolla, pinkkihuivi päässään hulmuten. Rakastan tämän aikakauden tyyliä! Myös kyseisen ajan elokuvat ovat suosikkejani, mutta postailen niistä erikseen. Teemaa ajatellen minulla oli heti selkeä kuva päässäni, mitä haluan pukea. Olen teetättänyt vuosia sitten itselleni mustan korkeavyötäröisen kynähameen, jossa on henkselit. Siihen yläosaksi halusin valkoisen kirsikka t-paidan. Paidan etsiminen osoittautui yllättävän vaikeaksi. Kivijalka myymälöistä ei löytynyt, joten päädyin netin ihmeelliseen maailmaan. Selaillessani verkkokauppoja aikani, löysin aivan ihanan vintage-putiikin.

topvintage

Ensin meinasi mopo lähteä käsistä, koska vaihtoehtoja oli niin paljon. Pitäydyin kuitenkin alkuperäisessä suunnitelmassani ja tilasin kirsikka t-paidan ja makeet huuli- korvikset. 

 

paketti

Lähetys saapui pian ja vielä näin hurmaavassa pakkauksessa! Tilaamieni tuotteiden lisäksi sain namuja ja puhallettavan pikku tyynyn.

Paikkakuntamme Amarillossa sattui olemaan samana viikonloppuna teemaan sopivaa ohjelmaa. Siellä järjestettiin Bop & Roll- rockabilly partyt. Paikalla oli upeita Mustangeja, joita sitten vähän käytimme rekvisiittana kuvissa. Kaverimme harrastaa valokuvausta ja  hän saikin otettua hauskoja kuvia alkuillalta.

mustang

 

pinup

Kummilapsenikin oli panostanut asuun. Niin söpö pieni pin-up tyttö!

pinup

Ilta oli taas kerran oikein onnistunut!

Juhlapäivän hauskin hetki ehkä on se, kun näkee muitten asut ensimmäistä kertaa. Vaikka onkin kyse teemapukeutumisesta niin jokaisen asussa näkyy silti se oma persoona ja tyyli. Ihan huippua!

Kiva olisi kuulla millä tyylillä te juhlitte!

Suhteet Oma elämä Trendit

Tervetuloa mukaan!

minä

Täällä sitä nyt ollaan, blogia aloittelemassa! Olen salaa haaveillut pitkään, että aloittaisin tekemään omaa blogia. Aloin viimein puhua asiasta ääneen ja läheisten hieman potkittua minua pyllylle päätin viimein uskaltautua!

Olen vuosia lueskellut muoti-, matkailu-, ja lifestyle-blogeja, koska se on mukavaa ajanvietettä ja saan niistä inspiraatiota ja hyvää mieltä. Toivoisin omani tuottavan samaa teille lukijoille. 

En ole huippu valokuvaaja (tällä hetkellä kuvaan ainoastaan kännykällä) enkä kirjoita täydellisesti, mutta mennään alussa tämmöisellä old school-meiningillä. Ajan ja kokemuksen myötä tulen varmasti paremmaksi.

Voisin kertoa näin aluksi hieman itsestäni. Olen ikuinen haaveilija. Syön silmilläni eli rakastan kimallusta ja kauneutta. Kauniita vaatteita, laukkuja, koruja, maisemia jne jne. Olenhan horoskoopiltani Leijona, joten ymmärrettävää, että bling is my thing!

Seuraan paljon muotia, mutta omassa pukeutumisessani haluan kuitenkin persoonani näkyvävän. Jokainen tyylistä kiinnostunut tietää, että shoppailu kuuluu olennaisesti elämään. Se onkin ainoa harrastus, joka minulla on säilynyt lapsuudesta tähän päivään saakka.

kuva_avain.jpg

Ostoksien lisäksi huumannun matkustamisesta. Olen kierrellyt Eurooppa, mutta Amerikka on vienyt sydämeni. Sielunmaisemani on kukkulat ja palmut eli Kalifornia. Toivoisin voivani joskus asua siellä ainakin osan vuodesta.

LA

Rakastan lukemisen maailmaan uppoutumista. Blogien lisäksi luen paljon lehtiä ja kirjoja. Chic lit- kirjoja ahmin säännöllisesti, mutta tykkään myös lukea elämänkertoja.

Kotona, autossa ja kuulokkeissa pauhaa aina musiikki. Musiikkimakuni on hyvin laaja. Osaa bändeistä olen fanittanut jo vuosia, mutta uusia hyviä tuttavuuksia tulee koko ajan lisää. Nautin erityisesti konserteissa käymisestä. Energiset Madonna showt on nähty samoin kuin ihana melankolinen Lana Del Rey. Kotimaisista artisteista on live esiintymisistä puhuttaessa pakko mainita kestosuosikkini PMMP. Himiä katselen (Ville Valoa varsinkin) ja kuuntelen mielelläni, samoin kuin Jenni Vartiaista.

Aikaa vievin paheeni ovat elokuvat ja sarjat. Olen varsinkin koukussa jenkki reality- tv ohjelmiin. Katson kaikki Täydelliset naiset, suosikkina Beverly Hillsin täydelliset naiset. Kardashianit on myös ihan huippu!

Päiviäni ilahduttaa ja välillä vihastuttaa pienen pieni ystäväni Viljami. Hän on chihuahua ja tulee varmaan näkymään blogissani.

Blogini tulee koostumaan aikalailla edellä mainituista aiheista.

Odotan innolla, että samoista asioista kiinnostuneet löytävät minut ja pääsemme vaihtamaan ajatuksia ja mielipiteitä.    

Tervetuloa mukaan!

Suhteet Oma elämä Matkat Trendit