Ylitehokas savinaamio

naturado_argileverte_halopieniaikuinen0019.jpg

Peikkolasta päivää! Tänään otettiin lunkisti, siivoiltiin ja lenkkeiltiin koiran kanssa auringon pussatessa kasvoja. Juuri näitä hitaita löpöpäiviä rakastan nyt, kun saan itse päättää työajoistani. Tällaisina päivinä ei ole kiire mihinkään ja silloin ehtii mennä vasta neljältä suihkuun, jotta ehtii viideksi palaveriin. Voihan valloittava vapaus!

naturado_argileverte3_halopieniaikuinen0021.jpg

En ehkä suosittele kuitenkaan kokeilemaan täysin uutta savinaamiota ennen tärkeää palaveria. Siinä voi käydä niin, että normaalisti kaiken kestävä ihosi päättää näyttää sinulle punaiset laikkunsa! No, tänään sitten turvauduttiin vähän paksumpaan meikkivoidekerrokseen poskien kohdalla.

Kasvojeni iho ei ärsyynny normaalisti kovinkaan helposti, mutta tämä naamio taisi olla niin tsydyä kamaa, että punastuin astetta enemmän. Pidän tätä jokatapauksessa hyvänä merkkinä — ainakin aine vaikuttaa ja ihossani on jotain mitä puskea ulos! On tosi fiksua testata uusia tuotteita ennen tärkeitä menoja, eikö?

naturado_argileverte2_halopieniaikuinen0020.jpg

Kyseessä on Naturadon Argile Verte-savinaamio, jonka sain testaukseen muutama viikko sitten. Naamio kuivahti iholle kiitettävää vauhtia (= hyvä!) ja jätti ihon todella pehmeäksi ilman että olin edes tehnyt minkään sortin kuorintaa ennen naamion laittoa. 

Seuraavaksi testaan sen, mitä tämä savinaamio tekee mun hiuksille — olen nimittäin vihdoin siinä vaiheessa, että mulla on 98 % oma väri päässä! Ainoastaan latvoissa on muutama sentti punaista vielä havaittavissa. Mun mielestä oma väri ei ole yhtään pöllömpi, itse asiassa paljon tummempi ja kivempi kuin muistin. 

naturado_argileverte4_halopieniaikuinen0022.jpg

Tässä Naturadon putelissa on tavaraa 300 g, eli kyseessä ei ole mikään hintsu pakkaus, vaan tästä riittää käyttökertoja aika moneen naamiosessioon. Hintakaan ei päätä huimaa: 11,60 € ja tuote on ECOCERT-sertifioitu.

Loppuun pieni muistutus teille ihanaiset lukijat: Te saatte Biodellystä -10 % kaikista tuotteista vuoden loppuun asti koodilla HALO11.

Palaillaanpas ensi viikolla mintuntuoksuisten testituotteiden kanssa. Rrrrakastan minttua, sattumoisin sitä on myös mun Jardin Des Thés-parfyymissani.

Kauneus Iho Testit Vastuullisuus

Kevättä silmissä

lilylolo2_halopieniaikuinen0011.jpg

Koska mulla ei ole ollut vähään aikaan mitään järkevää sanottavaa ruoasta niin annetaan luomukosmetiikalle sijaa. Siitä mulla on sekä sanottavaa että näytettävää!

Meikäläinen on kulkenut koko talven tosi simppelissä meikkilookissa. Ihmisyyttäni ovat pitäneet yllä peitepuikko, puuteri, aurinkopuuteri, ripsari ja kajaali. Ei turhia luomiväritöherryksiä (juhlat erikseen) tai muutakaan uutta inspiroivaa. Kyseessä on nyt aivan selvästi joku kaamosjuttu, koska vaatteiden kanssa mentiin yhtä simppelillä meiningillä: valkoista, harmaata, mustaa. Farkkulegginsejä, toppeja, löpöpaitoja. Toista se on kuitenkin nyt, kun päällä kirkuu oranssia ja keltaista.

lilylolo10_halopieniaikuinen0019.jpg

Meikkipussi huusi väriä naamaan ehkä jopa vähän riikinkukko-meiningillä. Kipaisin siis eilen kaupungilla toimistoa pitäessäni Natural Beautyyn Lily Lolo-ostoksille. Sarjalla on tosi kivoja pigmenttejä luomivärivalikoimassaan ja valkkasin päältä kolme houkuttavinta. Ensimmäisenä parrasvaloihin pääsee:

lilylolo7_halopieniaikuinen0016.jpg

lilylolo6_halopieniaikuinen0015.jpg

#1 Pixie Sparkle

Alkaa muistua mieleen nämä ”sulla on ruskeat silmät, sininen luomiväri on sun juttu!”-kommentit sekä ne 80-luvun henkeen tehdyt meikkitestailut silloin varhaisessa nuoruudessa. Ehkä noissa kahdessa asiassa lienee syy siihen, miksi välissä oli melkein 10 vuotta ilman yhtään sinistä meikkiä.

Syön inhoni sinistä kohtaan ja totean vain, että se sopii sittenkin — mutta hillitysti. Tein Pixie Sparklella rajaukset sekä ylä-, että alaluomiin. Mahtipontisempi sinisen käyttö houkuttelee, mutta jätettäköön sen kokeilu tältä illalta väliin.

lilylolo_halopieniaikuinen0010.jpg

Näillä sinisilmillä passaa tänään kulkea ihmisten keskelläkin, kunhan kähertää tuon tukkapuuhkan vielä jollekin mallillensa. Muistutan teitä arvon rollolaiset, että tänään klo 20 Kauppayhtiöllä taas tärähtää — tiedossa on poskettoman hauskaa improilua Lentävän Poron tähdittämänä. I will be there.

Kauneus Oma elämä Meikki Vastuullisuus