HaLo tykkää: Benecos

meikkivoide_benecos_halo_pieni_aikuinen_1.jpg

Jos siellä ruudun toisella puolen on joku joka on manaillut luomukosmetiikan hintoja niin nyt on aika laittaa suu suppuun ja lukea tarkasti tämä reittaus. Edullinen hinta yhdistettynä puhtaaseen ja toimivaan laatukamaan on mahdollista!

benecos_meikkivoide__halo_pieni_aikuinen.jpg

Olen lykännyt tämän postauksen tekoa puhtaasti pimeyden vuoksi. Aina kun minulla olisi ollut aikaa tehdä postaus, on ollut jo ilta ja pimeää. Nyt olen ihan innoissani, koska minulla on mahdollisuus olla päivänvalon aikaan kotona = parempia meikkikuvia!

Benecos on ollut markkinoilla jo jonkin aikaa ja pikkuhiljaa merkki on ujuttautunut myös minun meikkipussiini. Sarjan lemppareitani ovat ehdottomasti meikkivoide, luomivärit ja kajal-kynät. 

benecos_meikkivoide3_halo_pieni_aikuinen.jpg

Talvisen kalkkinaaman valinta on Benecos-meikkivoiteiden vaalein vaihtoehto: nude.

benecos_meikkivoide4_halo_pieni_aikuinen.jpg

Syön paljon hyviä öljyjä enkä oikeastaan koskaan rasvaile kasvojani — omaan siis hyväkuntoisen ihon ja siinä on ehkä yksi syy, miksi tämä meikkivoide toimii omalla ihollani niin hyvin. Olen nimittäin kuullut kuivaihoisemmilta kommenttiboksin puolella, että iho näyttää helposti huonolta/liian meikatulta, jos tätä ei sekoita yhteen kosteusvoiteen kanssa tai kosteuta ihoa kunnolla ennen meikkaamista.

benecos_meikkivoide4_pieni_aikuinen.jpg

Lisäksi tämä meikkivoide vaatii mun mielestä nopean levityksen, eli pikkuinen pisara kämmenselkään ja levitys yksi alue kerrallaan. Itse käytän sormia, koska omalla kokemuksellani tämä ei tykkää myöskään meikkisienen näkemisestä. Silmänalusille levitän meikkivoidetta ensin yhden kerroksen ja annan kuivahtaa, jonka jälkeen lisään vielä toisen kerroksen — peittää loisteliaasti!

Hinta on esimerkiksi Biodellyssä 9,90 € ja tuubi on to-del-la riittoisa. Mulla on ollut tämä päivittäisessä käytössä suurinpiirtein marraskuun alusta asti ja edelleen tuntuu että voidetta vaan riittää. 

Huomenna vähän luomivärifotoja ja vinkkejä samaan merkkiin liittyen — on niin kivaa olla tyttö! 🙂 

Kauneus Meikki Testit Vastuullisuus

Tiesitkö tästä: FAKE CAKE!

face-cake-ad-490.jpg

Nyt on Helsingissä sellaiset pärinät viikonloppuna, että oksat pois. Supertaitava ystäväni Jutta järjestää Fake Cake pop up-kahvilan päiväksi Pihasalissa. Juuri tällaisissa tilanteissa surkuttelen maantieteellistä sijaintiani — mutta onneksi pääsen Jutan herkkujen äärelle keväämmällä Helsingin vierailulla <3 

Vehnäjauhot ja sokeri. Ettäkö tuhmimmat ja makoisimmat päiväunesi voisivat syntyä näin mielikuvituksettomista raaka-aineista? Sinua on vedetty höplästä!

Pihasalin sisätiloissa toimiva Fake Cake pop up -kahvila tarjoaa raakaravinnon laatukriteerit täyttäviä luksusherkkuja, joiden maku vastaa syntisimpienkin kuvitelmiesi huipentumia. Ne tekevät ihmeitä kehollesi ja hivelevät makunystyröitäsi ennennäkemättömän sulavin ottein.

Heittäydy primitiivisten vaistojesi varaan, luontoäiti ei ole suonut niitä sinulle turhaan! Voit vapaasti valita tuhdisti suklaisten ja kinuskisten tai raikkaiden, marjaisten ja hedelmäisten unelmien riemunkirjavasta joukosta – tai saada ne kaikki!

Ei huonoa omaatuntoa tai itsesyytöksiä. Ei kalorikammoa saati sitten minkäänlaista kontrollia. Jätä estosi kotiin, tule paikalle ja villiinny. Takaamme ettei kakkukäyttäytymisesi palaudu enää koskaan entiselleen!

Kaikki tuotteet ovat gluteenittomia, vegaanisia ja kypsentämättömiä. 

Reseptivelhona ja pääkokkina toimii Lempeä Elämä- ja Kaunis päivä tänään -blogin Jutta, jolle raakaherkut ovat tärkeä osa nautinnollista ja täysipainoista elämää.

Yhteistyössä Fitness First ja Cocowell

kakku_jutta_ruonansuu.jpg

Menkää ihmeessä herkuttelemaan, mulla on nimittäin sellainen tutina, että nää herkkukakut viedään käsistä! Taidanpas valmistaa itselleni lohdutuskakun huomenna — loppuviikko kun ollaan Ylivieskan Punnitse & Säästä-liikkeessä Super-Pirtelöbaarin kanssa ja perjantai-ilta kuluu ravintoluennoimassa (infoa tulossa). 

Suhteet Ruoka ja juoma Ystävät ja perhe Vastuullisuus