Kemiläiset hoi!

Ihan pikainen kuulutus:

Löytyiskö Kemistä ketään kivaa lukijaa, joka on saanut Lounaislappi-lehden tänään? Lehdessä oli tosiaan juttu meistä, mutta tänne Rovaniemelle astihan se ei tule 🙂 Olisin todella kiitollinen, jos joku voisi skannata jutun ja laittaa sähköpostilla (halonloota [at] hotmail.com) TAI lähettää postitse 🙂

Ihanaa päivää, palaan huomenna kunnolla!

Puheenaiheet Ruoka ja juoma Suosittelen Vastuullisuus

Mintturaakasuklaata & Messuja

Me ollaan keksitty päätä huikaiseva suklaaresepti, jossa on koostumus niin kohdillaan… Saatte sen kuitenkin vasta reilun viikon päästä, koska Super-Pirtelöbaari on 2.-3.9  Keminmaan lähiruokamessuilla mukana ja aiomme tarjota siellä samalla ohjeella valmistettua raakasuklaata mustikoilla höystettynä. Tällä kertaa Teemu ei pääse messiin, joten otamme siskoni Sofian mukaan.

Tämä viikonloppu pääsi hieman yllättämään työn määrällä, sillä ”jouduin” eilen vastailemaan haastatteluun, jonka Kemiläiset näkevät Lounaislappi-lehdestä maanantaina — se käsittelee raakaruokaa, kemikaalitonta elämää ja Super-Pirtelöbaariamme  🙂 Saatte siis odotella postauksia nyt hieman. Palailen langoille taas tiistaina, sillä vietämme nyt Tuomaksen kanssa miniloman Kalajoen hiekoilla. Vi ses!

Hyvinvointi Ruoka ja juoma Mieli Vastuullisuus