festarit Stokiksessa!

Hoihoihoi! Jos ei ole vielä viikonloppuun suunnitelmia, niin katse länteen- siellä tapahtuu! Festarit, jossa värillä ei ole väliä, kunhan se on mustaa eli Lakritsfestivalen 2011! Tästä pääsee hyppäämään lakublogiin>>

Suurena salmiakin ystävänä menen tietenkin vakoilemaan, kuinka paljon Tukholmassa on ”suolaista lakua” edustettuna. 😉 Ainakin kansa oli valinnut suosikki ”lakritsaksi” Turkinpippurin. Bueno valinta!

Meillähän vuoden Salmiakki Finlandian voitti Ufo. Arvoisaa salmiakin ilotulitusta juhlistettiin Suomen Salmiakkiyhdistyksen vuosittaisessa gaalassa rav. Dubrovnikissa helmikuussa 2011.

Hyvinvointi Ruoka ja juoma Mieli Matkat

jonottaisitko puoli tuntia, jos saisit ilmaiseksi?

Aika järkkyä, miten ihmiset ”jaksavat” jonottaa, kun on kyse ILMAISISTA tuotteista, kahvista, kakusta, pullasta, ILMA(isista)palloista, you name it!
Jopa HS/ Omakaupunki kirjoitti tämän päivän Kantsun Prisman avajaisista:

”Avajaispäivän kakkukahvit vetivät torstaina tuhansia ihmisiä Kannelmäen Prisma-liikkeeseen Helsingissä. – Ainakin puoli tuntia piti jonottaa kahvia, kertoo helsinkiläinen Rauni Lumme.”

Tapahtuma sekin.. jätän suosiolla väliin ja keitän itse tsufét! 🙂

 

Puheenaiheet Ruoka ja juoma Ajattelin tänään Uutiset ja yhteiskunta