Mitä viet tupareihin?

Tuparit! Ja ensimmäinen välähdys – mitä sitä veisi mukanaan.. perinteisiin kuuluu suola ja leipä, kenties nykypäivänä voisi lisätä viinipullon samaan kategoriaan. Mitä muuta?

kortti_home_made.jpg

Olen yleensä tehnyt itse kortin. Yllä olevan kortin tein babylomalle lähtevälle työkaverille. Aiheita on tietty monia, ei aina tarvitse olla kauniita kukkia tms.  Putkirempan takia evakossa olleelle maalasin pönttökortin- sainhan kutsunkin ”pönttöbileisiin”.

Wikipedia sanoo tupskuista:

Tupaantuliaiset, puhekielessä tuparit, on tapahtuma, jossa uuteen asuntoon muuttanut henkilö pitää pienimuotoiset juhlat uuden asuntonsa kunniaksi ja kiitokseksi muuttossa auttaneille. Tapa on jäänne tavasta siunata juuri valmistunut talo. Vanhan perinteen mukaisesti vieraat ovat saattaneet tuoda lahjaksi vertauskuvallisen leivän ja suolan

Suhteet Sisustus Ystävät ja perhe Mieli

ostatko keikkakrääsää?

Viikon sisällä käymissäni tapahtumissa- keikoilla, sekä Stand Up-illassa oli myynnissä jos jonkinlaista krääsää, hilavitkuttimia sinne sun tänne. Ja ainahan niitä on pakko mennä hypistelemään – vaikka mitään ei oikeasti tarttis..

01.jpg

Punaisen pallon pelastus-konsertistä jäi merkki rintapieleen, mutta muutoin selvisin vähin krääsätuomisten. Bändipaitoja on jos jonkinmoista kaapin pohjalla, välillä sitä ihmettelee, että olenko tosiaan tuohonkin mahtunut vai onko silmässä ollut vikaa yön pikkutunneilla shoppailtuani.

Stand up-illassa oli yllättävä myyntiartikkeli, dvd! Mietityttää vaan, että toimiiko hetkeen ja aikaan sidottu stand up dvd:lta tsekattuna moneen otteeseen.. tjaah, ainakin kulttuurituottaja oli moisen dvd:n tuottanut. Sitä en ostanut, joten jää arvoitukseksi.

Kulttuuri Suosittelen Raha