viikonlopun menot

Viikonloppu kolkuttelee ovella. Oma kalenteri onkin jo hyvin bookattu. Tulipa mieleen, mistähän muut katsovat kaupungin menoja? Somen eri sovellukset, menokone, meteli, vai onko suorapostitus kuitenkin monelle se viimeinen- ”tonne pitää mennä”.

Tjaa, itselle sopii ehkä noiden edellämainittujen kombo. Tiketin suorapostituslistalla oleminen on helmi asia meikäläiselle- aina en ehtisi tsekkaamaan keikkakalentereita.

Kulttuuri Suosittelen Ajattelin tänään

Miks täällä?

Hirviästi on pukannut hommaa tapahtumien tiimoilta ja jo jonkin aikaa oon miettinyt, että niistä olisi hyvä jakaa hyvät ja huonot kokemukset. Ja tietty saada aikaan alusta, jossa ajatuksia voi vaihtaa- benchmarkkaus on loistava keksintö!

Jokaisella on omakohtaisia kokemuksia siitä, kuinka ilmoittautumiset on otettu epämääräisesti vastaan, tapahtuman sijainti on ollut korvessa, eikä helpoksi määritelty kulkeminen sujukaan mallikkaasti. Tilaisuudessa on tarjolla pelkkiä pähkinäisiä herkkuja ja itsellä on Epipen laukussa allergiareaktion varalta. Onhan näitä.

Tästä ja vähän aiheen vierestäkin tuun täällä nakuttelemaan. Kiitos Imagen, väsyneenä kotisohvalle rojahtaneena sain idiksen iivents-palstaan.

That’s why I’m here!

Työ ja raha Raha