32/30

Taas myöhästellään, womanlog tosin näyttää että menkat ois myöhässä jo 4vrk, mutta vertaan kuitenkin ed.kiertoon, eli nyt ois 32/30. 

Testiä en oo vaan uskaltanu tehdä. Nyt en tiiä syytä myöhästymiseen.

Saisi nyt menkat alkaa tai viim. huomen aamulla tulla se plussa. Viikonloppuna suunniteltu vihdoin viimein kaverin kanssa tyttöjen ilta, ja skumpatkin hommattu. 

Oon kärvistelly viikon kamalissa finneissä ympäri naamaa ja palellessa, mutta muuta tunnetta ei oo ollu.

Esikoinen on jo 2v8kk, saman veraan yritystä takana. Tosin imetin 1v5kk asti ja menkat alkoi kun esikko oli n.8kk iässä. Noista jos miinustaa, niin yritystä reipas vuosi.

Jännätään vielä tää ja ensi viikko miehen sperma-analyysin tuloksia…

Perhe Raskaus ja synnytys

negatiivinen

Menkat päivän myöhässä ja aamupissista nega, eli tämä kierto on taputeltu, kohti uutta kiertoa, koha vaan menkat alkais ensin.

Maanantaina soitan polille 🙂

Mulla siis varma ovis tuossa kp 15-16, luulin tunteneeni kiinnittymisen kp 22-23 yöllä. Tästä ”kiinnittymisestä” on nyt tänään kulunut 8vrk. Ovulaatiosta on 15 päivää. Voiko toivoa vielä olla?

 

Vielä lisäys, että olen seurannut Womanlogilla kiertoja kesästä -16 asti ja kaikki kuukaudet tähän asti on mennyt niin että valmiiksi merkatusta ovulaatiosta on mennyt menkkoihin tasan se 14vrk!!! Nytpä tämä poikkesi tästä kaavasta, nyt olisi siis jo 15vrk..

Perhe Raskaus ja synnytys