Lapsettomuus vaan jatkuu

Moi pitkästä aikaa!

Täällä ei ole mitään, ei siis mitään hyviä uutisia.

Miehen hoitojen tulisi alkaa elokuussa eli meillä on vielä YKSI kerta aikaa yrittää, sitten tulisi pitää 9kk tauko! Kuvitelkaa..ei helvetti.

Mulla alko just tänä aamuna menkat.

Julkinen puoli ei tarjoa mitään hoitoja ennen kuin mies on hoidettu ja nyt kattelinkin yksityistä puolta. Mistä me voitais tinkiä että päästäis sinne tutkittavaksi..ehkä mä soitan sinne huomenna. Tässä on ainoastaan oikeestaan kolme vaihtoehtoa:

1.  Yritetään vielä ensi kierto ja sit pidetään 9kk tauko ja jatketaan sitten julkisilla.

2. Lykätään hieman miehen hoitoa ja mennään yksityiselle pakastamaan spermaa ja yritetään sillä tavoin se 9kk ajan jolloin miehen voi hoitaa rauhassa ja hoidon jälkeen voidaan  palata julkisille jos ei tärppää. KALLISTA. 

3. Lykätään miehen hoitoa ja yritetään luomusti vielä jokunen kuukausi, mutta jossain vaiheessa se 9kk tauko tulisi kumminkin eteen…

 

MITÄ SÄ TEKISIT?

 

Kyllä EN tajua mitä pahaa me on tehty että meille jaetaan täydellä kädellä paskaa! Miten kaikki voi just meille tulla, just pahaan aikaan! Miten vaikeaa se vauvan tekeminen on? No on se nimittäin helvetin vaikeaa. Perkele.

Aion myös huomenna soittaa työterveyteen ja pyytää mun stressin fyysisiin oireisiin yhtä lääkettä mitä oon syöny ennen ensimmäistä raskautta. Mun kuuppa ei enää jaksa tätä. 

Perhe Raskaus ja synnytys

Ongelmia?

En oo pystyny tänne kirjottamaan, koska en vaan kestä. En helvetti jaksa tätä, miten ihmeen vaikea on vaan tulla raskaaksi? Miksi toinen saa joka vuosi yhden lapsen ja toiset ei saa ehkä ikinä? Mitä tää tämmönen on, todella epäoikeudenmukaista..

Reipas viikko menkkoihin, kokeiltiin jopa jo koti-inseminaatiota, koska hommat ei natsannu ihan normaalein keinoin 😀 

No, toivo on taas lytätty maahan enkä jaksa edes toivoa. Yhdessä ryhmässä oli vasta yksi plussannut joilla oli yritystä kolme vuotta takana, heidän puolestaan olin aidosti onnellinen! Nää ketkä lisääntyy lapsi/vuosi niin heille en jaksa enää olla kauhean armollinen..

 

Ihan sama!

Onko joku hakenut mt-toimistosta apua tähän henkisen puolen terveyteen? Musta tuntuu että mä tarviisin jonkun joka kuuntelee mua. 

 

Perhe Raskaus ja synnytys